خبرهای داغ:
با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور یادواره بخش بشاریات در مسجد چهارده معصوم شهر خاکعلی برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۶۴۱۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد: امروز وظیفه ما این است که  عرصه را خالی نکنیم تا دشمن امیدوار نشود؛ همین مجالس و یادواره ها که برگزار میشود با حضور افراد مختلف که با سنین متفاوت اند برای دشمن مورد توجه است، و اگر خدای نکرده ضعیف عمل شود برای دشمنان باعث شادی خواهد بود 
وی همچنین ادامه داد: در مسلمان بودن، شیعه بودن ،ولایی بودن، انقلابی بودن و اهل بیتی بودنِ ما ، پدران و اجداد ما نقش اساسی داشتند؛ ولی آنها توفیق فرصت هایی که در این مقطع زمانی در اختیار ما است را نداشتند؛ تا حدی که نعمت پیاده روی اربعین را هم نداشتند؛ که در حال حاضر تبدیل به یک پدیده ی جهانی در عصر ما شده است. 
وی افزود: این انقلابی که در مقطع زمانی عمر ما رخ داده است؛ زنده و قدرتمند و حتی قدرتمند تر از روز های اول پیش روی میکند ، جلو میرود و کسانی را به دنبال خود می کشد و در نهایت هر ساله  جمعیت کشور های حاضر در راهپیمایی اربعین بیشتر می شود .  
این مسئول با اشاره به اختلاس های رخ داده بیان کرد: یک عده هم هستند که خیلی ضعیف و خواراند آنها فکرمی کنند؛ فرصتی پیش آمده که مردم درگیر خون و جنگ و  شهادت و سوریه  و مقاومت اند،  شکمی سیر کنند. و از زمان  جنگ کمک های  مردمی را به جبهه میدزدیدند . در این حال این عده خیلی کم بودند و هستند درحالی که امروزه شاهد دزدی های چندین میلیاردی این افراد هستیم که انقلابمان را خدشه دار می کنند؛ انقلابی که کمر نظام سلطه را شکسته است. در این حال یک  عده از نسل سوم چهارمی ها هم که اطلاعاتشان در این زمینه کم است و بوق دشمن را بیشتر گوش میدهند تا صدای دوست را؛ شاید نا امید شوند و بگویند: انقلاب و اسلام این بود؟ 
آبنوش با اشاره به ظلم های آمریکا و نظام سلطه به کشورمان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها 40 سال 50 سال قبل از ما حق توحش میگرفتند؛ علاوه بر حقوق و ماموریت شان ؛ که به معنای وحشی پنداری ما است و حالا چه شده است که آن هایی که ما را انقدر کوچک و ضعیف میشمردند امروز در مجالس خصوصیشان می گویند بدون نظر ایران  نمیتوانیم در منطقه کاری انجام بدهیم؛ این عظمت و  قدرت را چه چیز ی به ما داده است جز این انقلاب ؟ که  هرروز قدرت و عظمتش بیشتر می شود؟ 
 سردار آبنوش ادامه داد: ولی چرا یک عده گوشه  به دشمنان میدهند و ندای ناامیدی سر میدهند مگر چه شده ؛ امروز ما در یک سری زمینه ها ایراد داریم ، توجیه هم نمیکنیم که اشکال هست ولی باید دید اشکالمان از کجاست و به چه کسی ربط دارد همچنین ما در حال حاضر در یک سری زمینه ها داریم حرف اول در دنیا را میزنیم و نظام سلطه را به زانو در اورده ایم. 
این مسئول با اشاره به نقش داعش در منطقه بیان کرد: آنها برای ما خواب دیده بودند وقتی که خودشان میگویند که داعش ساخته شده بود تا ایران را از درون نابود سازد ، آنها میخواستند با از بین بردن دین توسط یک سری افراد خشک مغز احساساتی انقلاب ایران را از بین ببرند ؛ که در نهایت عدو شد سبب خیر؛ تولید داعش سبب شد که یک جبهه  متحد مقاوم قدرتمند در مقابل کفر و نظام سلطه  و تفکر منحوس سعودی صهیونیستی بایستد، آیا این از نعمت های انقلاب نیست ؟ 
وی تصریح کرد:  یک عده هم که امروز داخل کشور به جان انقلاب افتاده اند روزی که ما انقلاب کردیم در نیجریه  بنا به اسناد یک نفر شیعه هم نبود در حالی که تا چند سال دیگر همه ی مردم نیجریه شیعه خواهند شد واین فقط تنها در نیجریه نیست و این انقلاب ما است که بعد از 1400 سال زمینه سازی ظهور امام مهدی (عج) را مهیا میکند 
آبنوش همچنین در ارتباط با سنگ اندازی مسؤلین در ارتباط با سرمایه گذاری در سوریه بیان کرد :وقتی که ما در این زمینه ها ی زیرسازی سوریه و عراق سرمایه گذاری میکنیم یک عده میخواهند منافقانه مانع شوند و می گفتند زمانی که خودمان در کشور مشکلات داریم  و مردم مشکل معیشتی دارند، سوریه و داعش به ما ربطی ندارد؛ اینجا وطن پرست و ایرانی میشدند در جواب باید بگوییم که شما برای این ملت و مملکت چه کرده ای؟ در دوران دفاع مقدس که ستون پنجم  بودید و  بعد از  آن هم غیر از شایعه و دل خالی کردن از مردم شما چه هنری داشتید؛ برای  این مردم؟ و وقتی که اسم امریکا می آید آب دهانتان سرازیر میشود ؛سوال من از شما خائنین این است: (امریکا در  خلیج فارس چه کار میکند؟ که قطره و بحرین را رسماً یکی از پایگاه های اساسی خود قرار داده است.)  وقتی که سوال  از آمریکا سوال میشود: چرا؟.  میگویند:(منافع امریکا اقتضا میکند؛که ناوگان پنجمش را در قطر قرار دهد) و آن خائن سکوت میکند . 
وی افزود:  اگر ما در سوریه  سرمایه  گذاری نمیکردیم؛ و اگر این شهدا وآزادگان وجانبازان و شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در قزوین و دیگر شهر ها با داعش مبارزه میکردیم، آیا اینجا منافع ما نیست؟ و ما حق نداریم برای منافعمان در سوریه سرمایه گذاری کنیم.   
وی ادامه داد: انها یی که فوت کردند و تتمه هاشان ماندند که به اسامی دیگه تحت عنوان ملی و ملی گرایی و... که کلمه های قشنگ را دزدیدند و روی خودشان گذاشتند بگویم همه شان دروغ میگویند و آنها حتی اسلام را برای ایران نمیخواهند و در دوران دفاع مقدس جز خیانت برای ایران کاری نکردند؛ و هرجا اسم دشمن آمده طرف دشمن را گرفته اند؛ اصلاً  در ایرانی بودن آن ها باید شک کرد ؛ همین داستان برجام  را ببینید تمام قد تلاش کردند حق را به دشمن بدهند؛ و در آخر چه شد ؟ آنها حتی ما را به عنوان نامحرم و  دلواپس مسخره میکردند. مدارک 82 فحش  و اهانتِ شخص اقای روحانی به آن هایی که دلواپسی داشتند هست و دلواپسانی که میگفتند عجله نکنید. و دشمن، دشمن است. در حالی که آن خائنین در جواب میگفتند ما مذاکره میکنیم و اصلا اصول منطق تشیع و منطق مذاکره و صحبت است و آقا امام  حسین تا دقایق اخر صحبت کردند و مذاکره کردند و نصحیت کردند و ائمه ما همه اهل مذاکره بودند ولی نه تسلیم و ذلت.
وی در خاتمه افزود: یقین بدانید که دست خدا با ماست و این انقلاب به سرانجام خواهد رسید و دشمنان نخواهند توانست ضربه بزنند که البته ضربه میزنند ولی نمیتوانند از بین ببرند ولی من و شما نباید بگذاریم  لذا در این یادواره ها شهدا ما را دعوت میکنند که نگوییم شهدا خونشان هدر رفت که  نه شهدا وظیفه شان را درست انجام دادند این ما هستیم که در این بخش ها کم میاوریم 
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها