فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه هدف اصلی و بزرگ داعش بعد از تصرف کشور عراق و سوریه تصرف جمهوری اسلامی ایران بود گفت: شهدای گیلانی مدافع حرم عامل افتخارات زیادی در مبارزه جبهه مقاومت علیه داعش بودند.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۰۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم گرامیداشت هفتمین روز از شهادت شهید مدافع حرم بابک نوری در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رشادت‌های شهدای مدافعان حرم در سوریه ایثاری ماندگار در تاریخ است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه شهدای گیلانی مدافع حرم عامل افتخارات زیادی در مبارزه جبهه مقاومت علیه داعش بودند تصریح کرد: شهید بابک نوری یکی از افتخارات دانشجویان، دانشگاهیان، مردم استان گیلان و ایران اسلامی است.

سردار حق‌بین با تاکید بر اینکه مبادلات ظهور داعش و جنایات تروریسم قریب به شش سال به طول انجامید و استکبار برای تشکیل داعش تلاش و هزینه زیادی کرد اعلام کرد: نابودی داعش سرگردانی دنیای غرب و آمریکا را به بار آورده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه استکبار برای تشکیل این شجره خبیثه قریب به 15 سال همه توان خود را به کار گرفت و هزینه‌های گزافی را صرف کرد ابراز داشت: استکبار با نابودی و شکست داعش پیش از پیش در جامعه جهانی ذلیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان سلاح جدید به نام "داعش " را در مقابل جمهوری اسلامی طراحی کردند تا نظام ما را از بین ببرند افزود: دشمنان به‌درستی می‌دانند اگر قصد مقابله با جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند باید جنازه‌های سربازان خود را در خیابان‌های آمریکا تشییع کنند.

فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه دشمنان به این امر واقف هستند که سلاح و تجهیزات دفاعی آن‌ها جوابگوی مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد: سخن گفتن از نابودی داعش برای استکبار جهانی تداعی کننده مرگ است.

سردار حق بین با بیان اینکه سخن از نابودی داعش برای استکبار ناخوشایند است خاطرنشان کرد: آمریکا سال‌های متوالی با همه ابزارها و امکانات لازم، سلاح جدید خود با نام داعش را تشکیل داد و این شجره خبیثه را در مقابل جمهوری اسلامی ایران رونمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه داعش در روزهای آغازین ظهور خود توانست بیش از 60 درصد کشور سوریه را تصرف کند و کشور را به‌سوی نابودی پیش ببرد خاطرنشان کرد: هدف اصلی و بزرگ داعش بعد از تصرف کشور عراق و سوریه تصرف جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه این هدف داعش با تصمیم بی‌نظیر مقام معظم رهبری معظم به گور سپرده شد اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره قصد دارند تا اسلام را به‌دست خود مسلمانان نابود کرده و از میان ببرند.

سردار حق‌بین با تاکید بر شخصیت والای فردی شهید بابک نوری و با بیان اینکه این شهید همواره عاشق و دلداده سید و سالار شهیدان بود تاکید کرد: شهید بابک نوری با افتخار آفرینی خود امنیتی ارزشمند و ایثاری ماندگار را برای کشور و استان گیلان به ارمغان آورد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به تشکیل حشدالشعبی و با تاکید بر اینکه این مجموعه بسیج مردمی قدرتمند با تلاش نیروهای جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد بیان کرد: داعش همواره از سوی بیش از 100 کشور دنیا حمایت و تجهیز می‌شد.

وی با بیان اینکه وقتی سردار سلیمانی وعده نابودی داعش را در ظرف چند ماه بیان کرد تحقق این پیروزی برای خیلی از فرماندهان سخت و غیرقابل باور بود افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران این پیروزی عظیم را در دنیا محقق کرد و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به دنیا اثبات شد.

سردار حق‌بین با تاکید بر اینکه ایران اسلامی ضربات مهلک به آمریکا وارد کرده و این ضربات ادامه دارد بیان کرد: پذیرش پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هزاران کیلومتر دور‌تر از مرزهای خود برای استکبار جهانی مقوله‌ای غیر قابل قبول است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز در ایران اسلامی عواملی موجبات ناامنی فراهم می‌کنند و اتفاقات سال 88 نتیجه اقدامات این افراد است گفت: امروز با همت و تلاش مجاهدانه جبهه مقاومت شعاع امنیت تا عمق مدیترانه به‌سمت رژِم صهیونیستی پیش رفته است.

فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه دلاوری رزمندگان دوران دفاع مقدس در عملیات مستشاری سوریه همواره اقدامی ماندگار و تاثیرگذار در حفظ اسلام است اظهار داشت: تلاش و همت مجاهدانه رزمندگان گیلانی در پیروزی بزرگ نابودی داعش بی‌وقفه بوده است.

ارسال نظرات