خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از کمک و ارسال محموله 457 میلیونی مردم شهرستان اسدآباد برای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۹۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

ارسال محموله 457 میلیونی مردم اسدآباد برای زلزله‌زدگانسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با همت و همدلی مردم شهرستان در مدت 4 روز توانستیم محموله ای به ارزش 457 میلیون تومان در قالب مواد خوراکی، پتو،البسه، مواد شوینده و بهداشتی و غیره با تعداد 11 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک ارسال کنیم.

وی گفت: علاوه بر این کمک غیر نقدی مبلغ 32 میلیون تومان پول نقد نیز جمع آوری شد که با احتساب غیر نقدی مجموع کمک‌های ارسالی به 488 میلیون تومان رسید.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اعلام قرارگاه مرکزی مبنی بر ساخت منازل 30 روستا توسط سپاه استان ضمن تشکر از هم نوع دوستی مردم شهرستان از آنان خواست کمک‌های خود را برای مصالح ساختمانی و همچنین پتو، البسه نو، چادر مسافرتی و مواد غذایی تاریخ دار تحویل حوزه‌ها، پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت کنند.

وی در پایان سخنانش از مشارکت خوب مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اسدآباد و همیاری مسئولین به خصوص از بسیجیان سرافراز و همیشه در صحنه بابت این برنامه و کمک‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات