فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اتحاد اسلامی و وحدت میان مسلمانان، از جمله مسائل بسیار مهم و اساسی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۸۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور در جمع بسیجیان حوزه کوثر 4 ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: هفته وحدت یا سالروز ولادت حضرت محمد(ص) مناسبت بسیار خجسته‌ای است تا در سایه نزدیكی قلوب، در پی تحكیم وحدت و یكپارچگی بین یكدیگر و همسو ساختن اهداف بلند اسلامی و حل مشكلات كشورهای مسلمان بیش از پیش همت گماریم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد اسلامی و وحدت میان مسلمانان، از جمله مسائل بسیار مهم و اساسی انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش‏هایی که پس از پیروزی انقلاب به منظور تحقق این مقوله حیاتی صورت گرفته و می‏‌گیرد، به عنوان حرکتی بنیادین و به طور کامل استراتژیک، نقش عمده‌‏ای در حفظ سلامت، پایداری و موفقیت روز افزون این خیزش بزرگ سیاسی دینی ایفا می‏‌کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امام خمینی(ره) پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی و تأسیس نظام اسلامی، با برافراشتن پرچم اتحاد اسلامی، حرکت اصلاح‏طلبانه درون ساختاری حکومت اسلامی را با ایجاد تحوّل و دگرگونی‌‏های اصولی در نظام اجتماعی کشور آغاز کردند و در این میان، از هفته وحدت، به عنوان یکی از ارزشمندترین ثمرات این حرکت اسلامی و اصلاحی برای ایران اسلامی و تمامی جوامع اسلامی یاد کردند.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: اکنون که در هفته مبارک وحدت قرار داریم، به جاست که این میراث گران‏سنگ امام راحل را پاس بداریم و با تمام توان، در مسیر تحقق «اتحاد اسلامی» بکوشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات