مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: آن‌‌چه که امروز جامعه ما به آن نیازمند است تفکر، اندیشه و روحیه بسیجی و حضور در عرصه جهادکبیر است و باید با این جهاد، نظام و انقلاب را یاری کرد.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۸۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان شهرستان اراک که در حسینیه این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، بسیج را شجره طیبه دانست و گفت: سال‌هاست که از عمر پر برکت شجره طیبه بسیج می‌گذرد و این شجره طیبه، منشأ خیر و برکات در نظام جمهوری اسلامی ایران، منطقه و عرصه بین‌الملل شده است.

وی افزود: خداوند در قرآن با سرزنش کسانی که در پاسداری از ارزش‌های دینی کوتاهی می‌کنند، تاکید می‌کند که در آینده مردمی می‌آیند که در راه دفاع از دین و قرآن ایستادگی می‌کنند و ویژگی این افراد را نیز ذکر می‌کند که در جهت کسب رضای حق هستند و خداوند از آن‌ها راضی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آنان نسبت به مومنین رئوف و مهربان هستند اما نسبت به دشمنان دین خدا اهل عزت و استقامت‌اند؛ اهل جهاد در راه خدا هستند و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقاومت دارند.

حجت‌الاسلام عبدی ادامه داد: بسیج نهاد مقدسی است که حضرت امام (ره) بنیان‌گذار این شجره طیبه و مقام معظم رهبری آن را ستایش می‌کنند و  به‌ عنوان یک اسوه و الگو در جامعه بشری مورد تقدیر است.

وی افزود: آن‌‌چه که امروز جامعه ما به آن نیازمند است تفکر، اندیشه و روحیه بسیجی و حضور در عرصه جهادکبیر است و باید با این جهاد، نظام و انقلاب را یاری کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اگر مسئولان ما بخواهند خدمتی به مردم کنند تنها در سایه این جهاد میسر است. تحقق جهاد کبیر، یکی از رسالت‌های بسیج است و باید تفکر بسیجی در جامعه انتشار پیدا کند.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی حاکم نبود و مردم به صحنه نمی‌آمدند و سازمان‌دهی بسیج مردمی در سوریه و عراق انجام نمی‌شد٬ امروز شاهد محو این غده سرطانی از قلب جامعه اسلامی و بشریت نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات