امام جماعت مسجد امام رضا(ع) خمین:
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) خمین گفت: اکرام و تکریم شهدا ارزشمند است، چراکه نه فقط آبروی محله بلکه آبروی نظام و کشور هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت‌الاسلام استوار امام جماعت مسجد امام رضا(ع) خمین، یادواره «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» با محوریت زندگی شهید «محمد هادی» که به همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله) در محله خیابان شهید مصطفی خمینی شهرستان خمین برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند، گفت: در قرآن بیش از 10 آیه به موضوع مقام و کرامت شهید و شهادت، رزق و روزی و زنده بودن شهید به صراحت اشاره شده است.

وی افزود: شهدا نور چشم  و مورد نظر ویژه خدا هستند و کسی که در راه خدا کشته می‌شود بالاتر از آن خیر و نیکی که شهادت باشد وجود ندارد و این نیکی شامل شهدا می شود.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) خمین تصریح کرد: راه شهادت برای تمام افراد باز است و این طور نیست که عده‌ای به شهادت رسیدند و دیگر راه بسته شده است، باید راه رسیدن را پیدا کرد.

وی افزود: شهدا برای رسیدن به این مقام راه را پیدا کردند و آن فرار از گناه بود و این از ویژگی‌های مهم شهدا بود.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) با اشاره به اکرام و تکریم شهدا بیان کرد: اکرام و تکریم شهدا ارزشمند است، چراکه نه فقط آبروی محله بلکه آبروی نظام و کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات