خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی از متلاشی شدن باند حرفه ای سارقان احشام در میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۷۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

احمد حاج پروانه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در میامی،اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی  افزود: با بررسی میدانی محله های وقوع سرقت مشخص شد، این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

حاج پروانه با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری این باند حرفه ای در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت، بیان کرد: با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ هایی از باند مذکور در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی شد.

 رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت میامی تصریح کرد : نهایتا با هماهنگی مقام قضایی ۲ اکیپ از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اختفای سارقان مراجعه و در یک عملیات ضربتی متهمین به همراه دو دستگاه خودرویی که برای سرقت احشام استفاده کرده بودند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس اگاهی شهرستان میامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: برابر سوابق موجود این باند حرفه ای سارقان احشام تا کنون به ۷ فقره سرقت احشام در شهرستان میامی اعتراف که پس از معرفی به دادگاه با صدور قرار روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی از آنان برای سرقت های دیگر و شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان میامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان هر گونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اعلام و برای پیشگیری از سرقت با انجام اقدامات حفاظتی و مراقبتی و نصب دوربین مدار بسته و همچنین با استفاده از نگهبان از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها