خبرهای داغ:
مدیرکل تعزيرات حكومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزيرات حكومتی استان همدان با اشاره به رسیدگی به 6 هزار و 624 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان از ابتدای سال تاکنون گفت: میزان محکومیت این پرونده‌ها 326 میلیارد و 39 میلیون و 506 هزار و 719 ریال بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۶۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

محکومیت 326 میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در هشت ماهه سال جاری تعداد 6 هزار و 624 فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است.  

وی افزود: از مجموع 6 هزار و 624 فقره پرونده تخلف شامل تعداد 4 هزار و 624 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات و تعداد 958 فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد یک هزار و 42 فقره مربوط به قاچاق کالا وارز را رسیدگی و مختومه کرده‌اند.

مدیرکل تعزيرات حكومتی استان همدان ابراز داشت: تقریبا همه پرونده‌های وارده رسیدگی و مختومه شده‌اند و عملکرد شعب در برخی موارد بیش از 100 درصد است.

وی با اشاره به میزان محکومیت پرونده‌ها ادامه داد: میزان محکومیت این پرونده‌ها 326 میلیارد و 39 میلیون و 506 هزار و 719 ریال بوده است.

حسن‌پور تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان همگام با تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی شعار رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را سرلوحه کار خود قرار داده و ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی در راستای پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات