سفیر کره جنوبی در تهران گفت: کره و ایران هر کدام دارای توانمندی و تکنولوژی خوبی در حوزه صنعتی هستند اما زمانی این تبادل صنعتی و علمی شکل خواهد گرفت که هر دو در کنار تفاهم‌نامه و ارتباط خوب صنعتی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۵۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، کیم سونگ هو در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مصلای بابل در شهرستان بابل، اظهار کرد: زمانی یک ساختمان ایمن و سالم خواهیم داشت که مواد اولیه سالمی به کار گرفته شود، کره و ایران هر کدام دارای توانمندی و تکنولوژی خوبی در حوزه صنعتی هستند اما زمانی این تبادل صنعتی و علمی انجام خواهد گرفت که هر دو در کنار تفاهم‌نامه و ارتباط خوب صنعتی اقدام کنند که متاسفانه این همکاری فی مابین هنوز ایجاد نشده تا از ظرفیت هم استفاده بهینه کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شرکت‌های کره حاضر به همکاری و حضور در نمایشگاه هستند، افزود: این نمایشگاه از ظرفیت خوبی برخوردار است، قبل از اینکه نمایشگاه هفتم صنعت ساختمان در بابل برگزار شود اگر چهار ماه قبل به سفارت کره اطلاع دهند این امکان برای ما وجود دارد تا بتوانیم به شرکت‌های کره اطلاع داده تا در این نمایشگاه حضور یابند.

سفیر کره جنوبی در خصوص دست‌آورد سفر به مازندران تصریح کرد: در این سفر با مسؤولان  مازندران نشست خوبی داشتیم و از شرکت‌ها و تولیدکنندگان مازندرانی در حوزه صنعت، گل و گیاه و صنعت فرش بازدید و با ظرفیت‌های تولیدکنندگان مازندران آشنا شدیم.

کیم سونگ هو گفت: گرچه این سفر سبب شد از ظرفیت صنعتی و تولیدی مردم مازندران مطلع شویم که تاکنون از آن بی‌خبر بودیم اما آنچه در کنار این امر جالب توجه برای ما بود وجود مردم خون گرم و مهمان‌نواز مازندران بود.

ارسال نظرات