باقرزاده با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در میان بسیجیان در مباحث اقتصاد مقاومتی تسهیلات داده شد، تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد عرصه‌های اقتصاد مقاومتی موفق در حال انجام فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۸۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرزاده در همایش بسیجیان قمربنی‌هاشم فریدونکنار در مسجد مقدس، اظهار کرد: جبهه مقاومت، موجب عزت و برخی کشورهای اسلامی بر تمامی استکبار داد. وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به دنبال پیروزی دین اسلام بود، تصریح کرد: در جبهه فرهنگی و اقتصادی باید با تفکر بسیجی پیروزی به دست آید.

   فرمانده سپاه فریدونکنار در همایش بسیجیان قمربنی‌هاشم این شهرستان درمسجد مقدس، اظهار کرد: جبهه مقاومت، موجب عزت و برخی کشورهای اسلامی بر تمامی استکبار داد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به دنبال پیروزی دین اسلام بود، تصریح کرد: در جبهه فرهنگی و اقتصادی باید با تفکر بسیجی پیروزی به دست آید.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواسته خداوند بود، خاطرنشان کرد: فریدونکنار در راه دفاع از انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی داشت.

باقرزاده با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط طی جنگ ۸ ساله پیروز شدیم، گفت: دشمن پس از شکست در برابر کشورمان، جنگ نرم را برنامه‌ریزی کرد و در برابر اسلام ناب احمدی ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به پای کار آمد و سبک زندگی ایرانی اسلامی را تغییر داد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی فرهنگی باید در همان ابتدای ورود دشمن در این زمینه آگاهی‌بخشی می‌کردند اما متاسفانه به وظیفه خود عمل نکردند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه در وصیت‌نامه شهدا نکات کلیدی به مردم گوشزد شده است، گفت: تنها کافی است به دشمن «نه» بگوئیم و اثرهای آن را در صحنه‌های مختلف مانند تولدی علم و فناوری، ساخت‌و‌سازها، موشکی و غیره می‌بینیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه شهدای‌مان با جان و مال خود در جهاد کبیر ایستادگی کردند، اظهار کرد: امروز با توجه به هجمه وسیع دشمن باید مراقب باشیم.

وی تصریح کرد: باید به خداوند توکل و در کنار آن به زندگی‌نامه معصومان رجوع کرد تا سبک زندگی را به شیوه آنها تغییر داد.

فرمانده سپاه فریدونکنار باید در تمام عرصه‌ها تلاش کرد تا به موفقیت دست پیدا کنیم، اظهار کرد: با عدم تبعیت از دشمنان و نه گفتن به آنها، بدون شک پیروزی برای کشورمان است.

باقرزاده با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در میان بسیجیان در مباحث اقتصاد مقاومتی تسهیلات داده شد، تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد عرصه‌های اقتصاد مقاومتی موفق در حال انجام فعالیت هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها