در دیدار از خانواده شهید مدافع حرم« شهید خیرالله صمدی» از دختر این شهید و عضو مرکز مجتمع کانون زنجان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۹۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل و همکاران مرکز مجتمع و ستاد کانون پرورش فکری استان زنجان با خانواده شهید مدافع حرم "شهید خیرالله صمدی" دیدار و از فرزند شهید زینب صمدی که از اعضای مرکز مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری است تجلیل بعمل آوردند.

مدیر کل کانون استان در این دیدار گفت: نهادینه کردن فرهنگ شهادت  برای نسل کودک امروز به عنوان یک مدل فرهنگی باید چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

محمد نقی صالحی افزود: همان‌طوری که ما امروز شاهد آن هستیم شهدای مدافع حرم همان کودکان دیروز هستند که امروزه این مسیر سرخ و ماندگار را جهت صیانت از کیان و سرزمین خود و جهت دفاع از ارزشهای اسلامی انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: ما امروزه مدیون خون این شهدا هستیم که با دل کندن از تمام لذائذ و تعلقات دنیوی این راه ماندگار را انتخاب کردند. خصوصاً شهید والا مقام شهید خیرالله صمدی که از مدافعان حرم بود و این افتخار را داشتند که به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

گفتنی است در پایان این برنامه از زینب صمدی دختر 7 ساله این شهید والا مقام  و همسر بزرگوارشهید تقدیر شد.

لازم به ذکر است، شهید خیرالله صمدی از بازنشستگان تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان است که بر اثر اصابت ترکش خمپاره در محور بوکمال مجروح و در حین انتقال به پشت جبهه به فیض شهادت نائل آمده است.

وی سومین شهید مدافع حرمی است که از استان زنجان در راه دفاع از حرم به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات