سه شنبه نهم ربیع الاول مصادف با سالروز ولایت و امامت حضرت ولیعصر(عج)، خادمین آستان مسجد مقدس جمکران در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان با بیماران عیادت کردند.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۹۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،بیمارستان امام حسین (ع) امروز مصادف با سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) شاهد حضور چند تن از خادمین مسجد مقدس جمکران بود.

خادمین مسجد مقدس جمکران پس از ورود به شهر زنجان ابتدا به دیدار خانواده معظم شهدای مدافع حرم رفتند و سپس با پرچم معطر مسجد مقدس جمکران در جمع بیماران بیمارستان امام حسین (ع) حضور یافتند .

مسئول خادمین مسجد مقدس جمکران گفت:همزمان این برنامه در 22 استان کشور و در 54 نقطه از بیمارستانهای کشور ، عیادت از بیماران و توزیع تبرک به بیماران بستری و کادر درمانی انجام می شود.

مقدم افزود: این برنامه در قالب طرح رحمت الواسعه بوده و در بهبود روند بیماری بیماران تاثیر بسزایی دارد .

در ادامه  معاون درمان استان زنجان نیز گفت: مطالعات نشان داده که گرایشات معنوی قوی و نگرش مثبت، موجب ارتقاء سلامت روحی بیماران می شود.

دکتر جوادعابدی افزود: یک سوم از بیماریهای جسمی از عوامل روحی ناشی میشوند و بیمارانی که گرایشهای معنوی قوی دارند در بسیاری از بیماریهای مزمن به بهبودی سریع خویش کمک می کنند.

وی این اقدام ارزشمند را در راستای روحیه دهی و آرامبخشی  به بیماران توصیف و اظهار داشت: در سال 94 خادمین آستان مقدس رضوی، در سال 95 پرچم معطر گنبدهای حضرت اباعبداله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) میهمان این مرکز درمانی بود و این سومین برنامه در این راستاست که بسیار مورد علاقه و استقبال بی نظیر کادر درمانی و بیماران بستری این مرکز میگردد.

گفتنی است، در بخش اطفال به کودکان بستری هدایای اسباب بازی و کتاب و به بیماران بزرگسال و کادر درمانی نیز شاخه گل به همراه تبرک آستان مقدس جمکران توزیع شد.

ارسال نظرات