مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: آراسته شدن به فرایض دینی و دوری از رخوت و سستی در انجام واجبات الهی از جمله ویژگیهای یک بسیجی است
کد خبر: ۸۹۵۶۱۹۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان: حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در مراسم آموزشی عقیدتی ویژه کارکنان سپاه که در مرکز آموزشی شهید محمد حسین طباطبایی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: آموزش‌های عقیدتی اگر با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر برگزارشود این فریضه بیش از گذشته در جامعه تعمیم می‌یابد .
وی با اشاره به اینکه نو آوری و نو شدن از دستاورد‌های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است افزود: این فریضه پسندیده زشتی‌ها را از جامعه می‌زداید حسنات را احیا می‌کند.
وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی عقیدتی برای کارکنان سپاه این فرصت را فراهم می‌کند تا این نهاد به انواع سلاح‌های معنوی از جمله امر به معروف و نهی از منکر مجهز شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: این دوره‌ها قوام بخش باور‌های اعتقادی از جمله اخلاص در عمل است که این حرکت فراگیر، سپس می‌تواند به دیگر نیرو‌های مسلح نیز تسری یابد و همچنین لازم است در گسترده‌ای وسیع‌تر جامعه نیز به این مهم آراسته گردد.
حجت الاسلام طهرانی زاده بااشاره به اینکه هرفرد متدینی به امر به معروف و نهی از منکر عمل میکند افزود: این فریضه در جامعه نیز باید توسط عموم مردم جدی گرفته شود.
وی تصریح کرد: آراسته شدن به فرایض دینی و دوری از رخوت و سستی در انجام واجبات الهی از جمله ویژگی‌های یک بسیجی است .
وی ادامه داد: فردی که میخواهد امر ربه معروف و نهی از منکر کند باید از جبهه گیری و تخریب بپرهیزد .

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:یک بسیجی فارغ از هر قید و بندی، با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله) از انقلاب پاسداری می‌کند، زیرا سپاه مکمل انقلاب است و همواره در مقام صیانت از انقلاب مشکلات را بر دوش کشیده است.
وی با اشاره به این مطلب که در میدان رزم با دشمنان اگر آراسته به اعتقادات دینی و سرسپرده نباشیم نمیتوانیم از این میدان سربلند بیرون بیاییماظهارداشت: در زلزله اخیر نیز سپاه سخت‌ترین ناحیه از لحاظ امداد رسانی و احیا را برعهده گرفته است تا ثابت کند در سخت‌ترین شرایط نیز همراه با مردم در صحنه حضور دارد.
وی تصریح کرد: مردم محوری و مردم یاری از ویژگی‌های برجسته سپاه است و تا کنون بیشترین خدمت رسانی به مردم از طریق این نهاد صورت گرفته است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران همچنان در حال خدمت رسانی به مردم است تا پاسخی محکم برای یاوه گویان باشد که خدمات سپاه را به موضوعاتی همچون گرفتن رای متهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسداری شغل نیست، خاطرنشان کرد: اگر افرادی با ورود به سپاه گمان کنند که پاسداری یک شغل است این یک اشتباه بزرگ است، زیرا پاسداری شغل نیست.

ارسال نظرات