خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اجرای برنامه میز خدمت به عنوان کاری نوین از سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) در راستای ایجاد رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۷۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

اجرای میز خدمت به همت سازمان بسیج ادارات در استان همدانسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از دو ماه قبل برنامه جذاب و تاثیرگذار میز خدمت در سطح استان توسط سازمان بسیج ادارات استان و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است.

وی افزود: این برنامه که با هدف برداشتن فاصله بین مردم و مسئولین اجرا شده و با اعلام قبلی و در محل مساجد و محلات برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: در این کار ارزشی ابتدا با اطلاع‌رسانی به محله از طریق تریبون مسجد ارسال پیامک ابتدا زمانی مشخص می‌شود و سپس در زمان مشخص با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان با حضور در مساجد نسبت به ایراد سخن و ارتباط دو طرفه صمیمی با مخاطبان و مردم اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: با اجری این برنامه رضایت‌مندی آحاد مردم از این حرکت بسیار بالا و مهم و نقش دستگاه نسبت به مردم و وظایف متقابل مردم و مسئولین به صورت عینی نمود پیدا می کند.

امیری تصریح کرد: برای این منظور لیست میز خدمت به صورت یک ماه تنظیم و برابر تقویم اجرایی مشخص برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بسیج ادارات شهر ملایر و کبودراهنگ در این اقدام پیش‌دستی کردند و برکات بسیار خوبی را به جامعه خود ارزانی داشته‌اند.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این برنامه به عنوان یک مطالبه از سوی مردم امضا و به مدیران منعکس و در شورای قشر بسیج ادارات تصمیم سازی و به مرحله اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات