امام جمعه نقنه گفت: فتنه دشمنان به سرعت فاش می شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۶۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام امینی در اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی بروجن با بیان اینکه پیروی از ولایت ضروری است اظهار کرد: ولایت مداری در گذشته با امروز تفاوت معنا داری پیدا کرده است.

حجت الاسلام سید محمد امینی امام جمعه نقنه عنوان داشت: در گذشته امامان و بزرگان مظلوم واقع می شدند و کسانی که ضعف ایمان داشتند دلشان می لرزید و مطمئن نبودند که انقلابشان به مقصد می رسد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی این فکر و اندیشه تغییر کرد و اگر کسانی امیدوار نبودند که مکانیزم ولایت پیروز می شود ، می بینند که با ولایت نظام ما بعد از گذشت 40 سال با این همه دشمنی ، تهدید و فجایع استوار و پابرجاست .

امینی ادامه داد: شما با تبعیت از ولایت ولی فقیه توانستید منطقه را بگیرید و با پیروی از ولایت حضرت حجت جهان را خواهید گرفت.

وی اضافه کرد: طبق روایات فتنه آخر زمان مایه نگرانی نیست و زود فاش می شود ، اگر فتنه در دوران پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) بعد گذشت قرن ها آشکار شد امروز فتنه ها زود برملامی شوند که می‎توان به فتنه سال 88 اشاره کرد.

امام جمعه نقنه گفت: اگر می خواهید شرایط ظهور را فراهم کنید فقط ارادت به امام کافی نیست و علاوه بر ارادت به رهبر انقلاب مدظله العالی و امام(ره) به همه کسانی‌که در این راه تلاش می کنند باید ارادت داشته باشیم و یک امت واحده شویم.

ارسال نظرات