خبرهای داغ:
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از پخش فیلم‌های روز در سالن اداره ارشاد اسدآباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۵۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

پخش فیلم‌های روز در سالن اداره ارشاد اسدآبادرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با پیگیری‌های که در دست اقدام داریم درصدد هستیم تا تجهیزات پخش فیلم را به مجتمع فرهنگی ارشاد اضافه کنیم.

وی در تشریح اقدامات اداره مطبوعش برای احداث سینما گفت: در سالیان گذشته نفراتی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام کرده‌اند اما پس از مدتی از این کار منصرف شده اند.

این مسئول فرهنگی  با بیان اینکه سالن اجتماعات اداره ارشاد تنها سالن استاندارد اسدآباد برای همایش‌های شهرستان است، افزود: نمی‌توانیم به طور کامل این سالن را به پخش فیلم اختصاص دهیم اما بر اساس برنامه‌ریزی های موجود تصمیم داریم چند روز در هفته را به پخش فیلم‌های در حال اکران اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: با این حرکت پخش فیلم در دیار سیدجمال را آغاز خواهیم کرد تا در ادامه بتوانیم یک سالن استاندارد را در شهرستان برپا کنیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: برای انجام این مهم در آینده‌ای نزدیک به همراه نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه حضور پیدا خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت موسیقی شهرستان نیز گفت: بر اساس اصل 44 آموزش موسیقی در اسدآباد به بخش خصوصی واگذار شده است و ما فقط وظیفه حمایت و پشتیبانی از هنرجویان را در دستور کار داریم.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه هم اکنون دو گروه موسیقی فعال در شهرستان وجود دارد، یادآور شد: هر زمانی که این هنرجویان نیاز به سالن برای اجرای کنسرت داشته باشند با آنان همکاری خواهیم داشت.

وی در پایان سخنانش گفت: از هفته آینده یک گروه تئاتر بین المللی در حوزه کودک و نوجوان در اسدآباد بر روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات