سیده ساجده نباتی‌پور والیبالیست سریش‌آبادی از سوی کادر فنی به پنجمین اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشور دعوت شد و از امروز تمرینات آمادگی خود را در تهران پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۴۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشور از امروز با حضور ملی پوشان دعوت شده در تهران آغاز شد.

این اردو با حضور ۳۵ والیبالیست از استان‌های سراسر کشور به منظور آمادگی و شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار می‌شود.

با دعوت میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور، سیده‌ساجده بناتی‌پور والیبالیست خوش آتیه سریش‌آبادی در این مرحله از اردوی آمادگی حضور دارد.

نباتی‌پور متولد ۱۳۸۰ شهر سریش‌آباد از توابع شهرستان قروه است و با توجه به عملکرد خوب و قابل قبول این بازیکن در رقابت‌های کشوری از سوی کمیته فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

این مرحله از تمرینات از امروز آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز تا ۱۷ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت.

سپیده سادات هاشمی سرپرست، میترا شعبانیان سرمربی، فاطمه رشیدی مربی، راضیه دوستی آنالیزور و زهرا کلهر به عنوان مربی بدنساز تیم ملی والیبال نوجوانان را در اردوی‌های آماده‌سازی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات