فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار گفت: در مدت شش سال که از طرح محرومیت زدایی در شهرستان بیجار می‌گذرد توانسته ایم ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان انجام بدهیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۳۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسگری در نشست با اصحاب رسانه که در راستای محرومیت زدایی برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قانون حافظ انقلاب اسلامی و دست آورد‌های آن است.

وی ضمن اشاره به اینکه سپاه در تمامی مباحث همیشه حضوری جدی داشته است، عنوان کرد: دشمنان همیشه در خصوص این مهم که از لحاظ اقتصادی کشور را به مخاطره بیندازد و ذهن مردم را از این طریق تغییر بدهد و بر همین اساس سپاه و بسیج در زمینه اقتصادی در بحث محرومیت زدایی وارد عمل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیجار ضمن اشاره به اینکه از سال ۹۰ طرح محرومیت زدایی در روستا‌ها آغاز شده است، ذکر کرد: در این چند سال فعالیت‌های خوبی از جمله احداث یک مدرسه سه کلاسه به ارزش ۶۰ میلیون تومان، ساخت هشت زمین ورزشی به ارزش ۳۲ میلیون تومان، ساخت ۲۱ خانه عالم به ارزش ۳۴۵ میلیون تومان انجام شده است.

عسگری در ادامه تصریح کرد: آبرسانی در روستا‌های محروم یک نیاز است که خوشبختانه در این راستا توانسته ایم ۷ مورد را به ارزش ۱۳۲ میلیون تومان انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار با اشاره به اینکه از راه محرومیت زدایی می‌توانیم از مهاجرت جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: در مدت ۶ سال که طرح محرومیت زدایی در شهرستان بیجار انجام شده است توانسته ایم ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان انجام بدهیم.

سرهنگ عسگری در پایان با اشاره به برگزاریاردو‌های جهادی در طول سال، یادآور شد: با توجه به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهدای استان کردستان که در سال ۹۷ برگزار می‌شود، ناحیه مقاومت بسیج بیجار نیز ستاد‌های کنگره را فعال و در این راستا نیز برنامه‌های انجام داده است.

وی با بیان این مهم که در بحث اقتصاد مقاومتی کمک‌های مطلوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به ۳۴۵ نفر به ارزش دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره تعلق گرفته است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات