خبرهای داغ:
استاد اخلاق:

دنیا پرستی سرچشمه تمام خطاها است

استاد اخلاق گفت: قصاوت قلب به خاطر ازدیاد گناهان است و قصاوت قلب باعث خشکی چشم و دنیا پرستی می شود و زمینه سقوط در تباهی را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین طاهری در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه بسیج سپاه خوسف ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) اظهار داشت:دوست داشتن دنیا و دنیا پرستی سرچشمه تمام خطاهاست.

وی ادامه داد: دلهای انسانها زنگ میزند و یکی از راههایی که این زنگار ها را پاک کنیم تلاوت قرآن است.قصاوت قلب به خاطر ازدیاد گناهان است و قصاوت قلب باعث خشکی چشم و دنیا پرستی می شود و زمینه سقوط در تباهی را فراهم می کند.

 

وی عنوان داشت: دلیل این که ما زیاد گناه می کنیم این است که عواقب و تاثیرات گناه توجه نداریم.گناهی چون لقمه حرام خوردن باعث می شود که انسان جلوی امام زمان خویش بایستد و کاری را انجام دهد که مردم زمان امام حسین (علیه السلام ) انجام دادند.در مال حلال حساب و در مال حرام عقاب هست.

 

وی در پایان اظهار داشت:پیامبر اکرم فرموده اند: امت من پیر می شوند ولی دو صفت در آنان جوان می شود:صفت اول حرص و طمع به دنیا است و صفت دوم آرزو های طولانی است.دنیا زود گذر و قلیل است دنیا مثل آب شور است که هر چه بنوشی بیشتر تشنه می شوی.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها