مسئول اردویی سپاه ناحیه سمنان:

حضور پرشور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور از برکات شهدا است

مسئول اردویی سپاه ناحیه سمنان گفت: حضور و استقبال پرشور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور از آثار و برکات شهدا محسوب می شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۰۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

حبیب الله فولادی، مسئول اردویی سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان با اشاره به استقبال پرشور دانش آموزان از اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امسال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از اول آذرماه آغاز شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کاروان دانش آموزان دختر سمنان در دو مرحله در قالب اردوی راهیان نور اعزام شدند که در مرحله نخست با استعداد شش دستگاه اتوبوس تعداد 264 نفر سوم تا ششم  آذرماه و دومین کاروان نیز به استعداد دو دستگاه اتوبوس از روز گذشته هفتم آذرماه به تعداد 100 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

مسئول اردویی سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در اردوگاه های شهید شاطری و زین الدین خاطرنشان کرد: دانش آموزان اعزامی از یادمان های فتح المبین،هویزه،اروند،شلمچه، محمودوند و همچنین مناطق عملیاتی والفجر ۴ دیدن می کنند.

فولادی افزود: رزمایش رزمی فرهنگی نیز با حضور رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مدت زمان حضور دانش آموزان در این مناطق برگزار می شود.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نحوه ثبت نام اردوی راهیان نور در سال جاری بیان داشت: خوشبختانه امسال استقبال و حضور بیشتری دانش آموزان برای  حضور در این اردوی فرهنگی معنوی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار