خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز میتوان گفت شهدا دیگر متعلق به ایران نیستند و شهدای جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۷۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزازری بسیج در قزوین، یادواره شهدای شهرک شید اصفهان با حضور سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام جمعه شهر اقبالیه، داود محمدی نماینده مردم شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، بخشدار مرکزی شهر قزوین و مردم در مسجد جامع این محل برگزار شد.
سردار عروج در این مراسم اظهار کرد: راهپیمایی اربعین با این عظمت و شکوه یک پشتوانه الهی دارد و این جمعیت بدون هیچ تبلیغی در این مسیر قدم بر میدارند قطعا قدرت غیر بشری پشتوانه آن است.
وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های بیگانه تلاش زیادی برای بایکوت کردن حادثه اربعین نشان دادند، اما نتیجه ندارد، چون این شور و حرارت الهی است که انسان باید آن را ببیند و به ثمر نشستن خون سید الشهدا (ع) برای حفظ و بقای اسلام ناب محمدی است.
عروج در ادامه به رشادت های رزمندگان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز میتوان گفت شهدا دیگر متعلق به ایران نیستند و شهدای جهان اسلام هستند، شهید زنده و شاهد است و باید در جامعه امروزی از فرهنگ شهادت در زندگی و کار‌ها استفاده کنیم و درس بگیریم.
این مسئول یادآور شد: رزمندگان اسلام با پیروی از راه امام حسین (ع) در جبهه‌های نبرد با دشمن افتخارآفرینی کردند و موجب اقتدار ایران اسلام شدند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پایداری انقلاب و اقتدار امروز ما مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان است و علت شکست انقلاب کشور مصر پس از یکسال، که یک نهضت دینی بود و شهیدان زیادی داد، بی نتیجه ماندن خون شهدا بود.
وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم پیرو راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، تأکید کرد: مدافعان حرم با قدم گذاشتن در راه شهدا و دفاع از جبهه مقاومت باعث تضعیف داعش در منطقه شده‌اند و به‌زودی نابودی این گروهک ساخته‌شده به دست دشمنان اسلام را جشن خواهیم گرفت.
شهرک شید اصفهان 15 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و در پایان مراسم از خانواده های شهدا تجلیل بعمل آمد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها