خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی:

وظیفه داریم جهت تعجیل در امر ظهور بر بصیرت خود بیافزاییم

وظیفه داریم جهت تعجیل درر ظهور حجت بر بصیرت خود بیافزاییم جلسه دیدار صمیمانه آیت الله اسلامی و ارکان حلقه های صالحین شهرستان آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۴۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه دیدار آیت الله اسلامی، استاد شجره طیبه صالحین استان قزوین با ارکان حلقه های صالحین شهرستان آوج برگزار گردید.
آیت الله اسلامی در این نشست صمیمی، حلقه های صالحین را یکی از اتفاقات خوب پیش رو بر شمرد و اظهار کرد: همه ما در زمان غیبت کبری وظایفی را به عهده داریم و مهمترین آن آمادگی کامل و بصیرت و شناخت افراد جهت ظهور آقا صاحب الزمان (عج) می باشد.
وی ادامه داد: امام زمان (عج) در زمان غیبت صغری و غیبت کبری خود جانشین هایی را دارند و وظیفه همه ما تبعیت کامل از این جانشینان بر حق امام خواهد بود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ربری تبیین کرد: حضرت مهدی(عج) خود در زمان غیبت از دیده ها پنهان بوده اما جانشینان امام و بزرگان و علماء هستند که راه درست و غلط را به مردم نشان دهند و راه را از بیراهه مشخص نمایند.
آیت الله اسلامی در پایان نیز آغاز امامت مولا صاحب الزمان (عج) را به جمع حاضر تبریک گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج امام عصر را خواستار شد.
5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها