خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام 420 دانش‌آموز نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام 420 نفر از دانش آموزان دختر نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۲۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

اعزام 420 دانش‌آموز نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشورسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: تعداد 420 نفر از دانش آموزان دختر نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور شامل منطقه شلمچه، اروند و علقمه بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور است.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این اردوها این است دانش آموزان که قشر نوجوان جامعه را تشکیل می‌دهند و با آرمان‌های انقلاب آشنایی زیادی ندارند را با آرمان‌های انقلاب و شهداء آشنا کنیم.

کریمی افزود: دانش آموزان و نوجوانان با حضور در مکان‌ها و مناطقی که شهداء و ایثارگران ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خود حماسه‌های بزرگی به جای گذاشتند، با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان کشور و آرمان‌های شهدا که همان آرمان‌های انقلاب اسلامی ما است آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: امیدورایم که هر کدام از این دانش آموزان بعد از حضور در این مناطق به عنوان یک پیک و سفیر در بین هم‌سن و سال‌هایشان بازگو کننده این خاطرات باشند و با انتقال این تجربه‌ها به سایر دوستان و هم‌سن و‌سال‌های خود باعث آشنایی بیشتر آن‌ها با آرما‌ن‌های شهدا و انقلاب شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات