فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ریشه تمامی افعال و اقدامات ما باید منشا قرآنی داشته باشد و زیست قرآنی در حکومت حضرت ولیعصر (عج) محقق می شود که باید فراهم کننده اسباب آن باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۲۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آیین افتتاح کانون قرآن و عترت موعود که همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج)درناحیه امام هادی(ع) برگزار شد ،گفت: آغاز امامت امام زمان(عج)، فصل جدیدی را در حیات دینی و اجتماعی مسلمانان رقم زد و اینک منتظران مکتب انتظار، امیدوارانه ظهور آن یگانه منجی عالم بشریت را از معبود بی همتا می طلبند تا در پرتو دولت فراگیرش، پرچم عدالت و آزادی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورند.

ریشه تمامی افعال و اقدامات ما باید منشا قرآنی داشته باشد

وی اظهار کرد: ریشه تمامی افعال و اقدامات ما باید منشا قرآنی داشته باشد و زیست قرآنی در حکومت حضرت ولیعصر (عج) محقق می شود که باید فراهم کننده اسباب آن باشیم. 

وی اضافه کرد: در برنامه ریزی های خود باید به محورهای توسعه علم، فناوری، اشاعه فضایل اخلاقی و اقامه عدل توجه کنیم تا جامعه ما به جامعه بعد از ظهور نزدیک شود. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این آیین گفت: کانون قرآن و عترت با هدف جاری کردن عطر قرآن در فضای فرهنگسرا و با رویکرد گامی به سوی تربیت قرآنی افتتاح می شود. 

وی افزود: قرآن معجزه جاویدان پیامبر اکرم (ص) و کتاب هدایت و زندگی است و عظمت و صلابت این کتاب پس از گذشت قرن های متمادی از هرگونه تحریف و جعل در امان مانده است. 

سردار مولایی در پایان گفت :امروز حرکت امام راحل و ملت ایران در راستای احیای اسلام همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان را بیدار کرده و دیگر دشمنان نمی‌توانند در تغییر نظام جهانی به جای مسلمانان تصمیم بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها