به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت پایگاه بنت الزهرا(س) نشست بسیج و تقدیر و تشکر بسیجیان با حضور اعضا شورا این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۰۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده پایگاه بنت الزهرا(س) در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به بیانات رهبری گفت:《 شما بسیجیان والایی که بیان از رشادت های بی بدیل و شجاعت های بی نظیرتان قاصر است.》

فرمانده پایگاه بنت الزهرا(س) افزود: هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کند. گر چه تمام ایام همراه با واژگانش قادر به وصف بسیج و بیان گوشه ای از سجایای آن نیست ، لذا شایسته است دفتر دل را گشود , جوهر فکر را تراوید و قلم خلوص را بدست گرفت و با مرکب بر کاغذ سفید نگاشت که براستی بسیجیان کربلائیان برگزیده ای هستند که نزد آسمانیان برتر و نام آورترند. آنان طالب کوی جانان وسودای عبودیت خدا درسر دارند.

وی در ادامه گفت: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگرانند و نام طوفانی آن , حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد و دین محمد(ص ) را تضمین دوباره بخشید.

بلند همتانیکه به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در وصف مجاهدان فی السبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

وی گفت : بسیج نام مردانی و زنانی است که در هولناکترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , با مدد خون بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز یافته است.

بسیج از تبار بی مدعایان است که عرصه های خون و حماسه شاهد مردانگی او و گل تکبیرش مشام وجدانهای بیدار را معطر و نور جبینش جان هر مسلمانی را منور می سازد.

وی تاکید کرد:در تفکر بسیجی با آزادی که اولین هدیه الهی است نه فقط مخالفتی نیست بلکه نهال آزادی با خون این قبیله به ثمر رسید. لکن در فکر و اندیشه و فرهنگ بسیج پلشتی و ولنگاری جایی ندارد. تفکر بسیجی امواج خروشان ملتی است که دل در گرو خدا دارد و جهت ایجاد این فرهنگ الهی هزاران جوان پاکباخته تقدیم درگاه خدای خود کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد :نام بسیج ترجمه آیه اشدا علی الکفار و رحما بینهم است , او حب علی (ع ) در دل , بغض عدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد. بسیج هتک دین را نمی پسندد , ترویج ابتذال را قبول ندارد.

 خبرنگار بسیجی :فوج

ارسال نظرات