رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
دستگاه‎های قضایی و امنیتی بایستی این خط را ردیابی کنند و با این نوع خط‎های فکری برخورد کنند، بنده به عنوان رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس یقینا این مسئله را پیگیری خواهم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۰۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تیتر روزنامه جامعه فردا مبنی براینکه چرا باید برای موشک‎ها مذاکره کرد عنوان کرد: باتوجه به نگرانی نیروهای انقلاب از طرح مذاکرات پسابرحامی و برجام های 2 و 3 و همین طور هشدارهای رهبری معظم انقلاب ، امروز شاهد طرح این ادعاها هم در داخل و هم در بیرون از کشور هستیم که یک خطی در داخل کشور وجود دارد که به نحوی وابستگی به امریکایی‎ها دارند و سیاست‎های آنها را در داخل کشور دنبال می‎کنند به نحوی که امریکایی‎ها اگر مطمئن باشند این خط در داخل کشور قوت دارد، یقینا تحریم‎ها را کم می‎کنند یعنی به همین شکل ما را نگه می‎دارند، اما اگر ببینند که در جهت حفظ موشکی انسجام داخلی در کشور وجود دارد ، یقینا آنها فشار را دوچندان می کنند.

کوچکی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: این روزنامه‎های وابسته به جریانات بیرون از کشور که به این شکل مقاله می‎نویسند ما باید برای موشکی مذاکره کنیم تا تحریم‎های ظالمانه امریکا ادامه نداشته باشد یا بعضی تهدیدات آنها را با این مذاکرات موشکی می‎توانیم خنثی کنیم؛ یک توطئه است؛ توطئه‎ای که بیرون از مرز و در داخل با هم در ارتباط هستند و تلاش می‎کنند در داخل فشار بیاورند تا مسیر امریکایی‎ها را هموار کنند در جهت به محاصره کشیدن نظام جمهوری اسلامی که در ابعاد مختلف چون بعد موشکی، سیاست خارجی، حمایت از ملت‎های آزادی بخش دنیا و.. است.


نماینده مردم رشت تاکید کرد: دستگاه‎های قضایی و امنیتی بایستی این خط را ردیابی کنند و با این نوع خط‎های فکری برخورد کنند، زمانی که روزنامه کیهان یک مقاله‎ای در ارتباط با بحث یمن نوشت و سریع گفته شد که خلاف امنیت ملی است و باید تعطیل شود، اما چنین روزنامه‎هایی که با بیرون از مرزها هماهنگ هستند و مطالبی خلاف امنیت ملی درج می‎کنند برخوردی صورت نمی‎گیرد.

رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنده نیز به عنوان رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس یقینا این مسئله را پیگیری خواهم کرد و این اخطار را خواهم داد که آقایان مراقبت کنند.

ارسال نظرات