سرگرد موسوی نژاد: تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقيناً از بركات و الطاف جليۀ خداوند متعال بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد وشكوفه‌هاي آن امروز دنيا را معطر كرده و تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاست که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می تپد.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۵۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی اجتماع بزرگ بسیجیان در تاریخ ۵ آذر در محل یکشنبه بازار تحت عنوان لشگریان حضرت صاحب الزمان (عج) و حضرت زینب(س) با شعار لبیک یا امام خامنه ای و با حضور آحاد بسیجیان شهرستان برگزار گردید.

در مراسم همایش شکوه اقتدار بسیجیان سوادکوه شمالی فرمانده ناحیه این شهرستان ضمن خیرمقدم گویی اظهار داشت: تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقيناً از بركات و الطاف جليۀ خداوند متعال بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد كه بی شک می توان گفت که نهال بسیج که به دست پربركت امام (ره) کاشته شده، شكوفه‌هاي آن امروز دنيا را معطر كرده است و تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاست و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می تپد.
سرگرد موسوی نژاد در ادامه افزود: در حوادث گوناگون پس از پيروزي انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروههاي فراواني بودند كه با ايثار و خلوص و فداكاري و شهادت‌‌طلبي، كشور و انقلاب اسلامي را بيمه كردند، ولي حقيقتاً اگر بخواهيم مصداق كاملي از ايثار و خلوص و فداكاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم، چه كسي سزاوارتر از بسيج و بسيجيان خواهند بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام غلامی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، نقش شوم دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی و نقش بسیج در مواجهه با این دسیسه های دشمن را تشریح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها