مسئول برگزاری مسابقات یادواره شهید حججی گفت: تیم فوتبال ساحل عبدوک زهی مقام نخست رقابت های یادواره شهید حججی دشتیاری را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۸۹۵۵۹۴۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
خالد ایزد پناه در گفت و گو با خبرنگار بسیج از چابهار، اظهار کرد: در هفته بسیج مسابقات مینی فوتبال برای بومیان منطقه برنامه ریزی شد تا علاوه بر گرامیداشت این هفته مردم منطقه بتوانند مدتی را در محل برگزاری رقابت‌ها جمع شوند و لحظات شادی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: استقبال مردم از این رقابت‌ها فراتر از حد انتظار بود و تا قبل از قرعه کشی مسابقات ۲۴ تیم از سه بخش مرکزی، پلان و دشتیاری به طور رسمی حضور خود را اعلام کردند که تیم‌ها در قالب هشت دسته، گروه بندی شدند.

مسئول برگزاری مسابقات یادواره شهید حججی افزود: این مسابقات با پویش مردم روستایی منطقه دشتیاری و همکاری پایگاه مقاومت فجر نوبندیان برگزار شد و با وجود پیگیری فراوان هیچ گونه همکاری برای برگزاری آن از طرف اداره ورزش و جوانان انجام نشد و مسئولان این اداره با وجود دعوت در مراسم قرعه کشی و افتتاح حضور نیافتند.

وی ادامه داد: این منطقه اگرچه از لحاظ برخورداری از امکانات ورزشی، بسیار ضعیف و محروم است، اما این کمبود‌ها باعث نشد تا چراغ ورزش در این بخش خاموش شود، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع مراسم اختتامیه رقابت‌ها شاهد حضور دهیار نوبندیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه چابهار، جانشین سپاه و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بودیم.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: رقابت‌های مینی فوتبال دشتیاری با عنوان گرامیداشت شهید محسن حججی برگزار شد که پس از چند هفته رقابت و هیجان در میان مردم منطقه، سرانجام در دیدار پایانی ساحل عبدوک زهی با نتیجه چهار به دو دیزی را شکست داد و به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کرد.
ارسال نظرات