به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج همایش پرچمداران معاونت بسیچ طلاب نواحی مقاومت بسیج شهرستانهای بن وسامان در محل دفتر امام جمعه شهرستان سامان برگزار کردید .
کد خبر: ۸۹۵۵۹۱۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴

به گزارش حبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این همایش که با حضور جمعی از روحانیون هر دو شهرستان برگزار گردید ،کارشناس مسائل سیاسی استان ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح آخرین تحولات بین المللی و داخلی کشور پرداخت.

علیرضا اسماعیلی با بیان اینکه کشور در حال حاضر درگیر زلزله غرب کشور است ،لازم است با وحدت و همدلی هرچه بیشتر مسئولین و مردم به مشکلات این عزیزان پرداخته شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزودند :با لطف الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های مستمر سرلشکر سلیمانی و همرزمانشان کمر داعش شکست ولی تفکر داعش از بین نرفته است و برای همین باید هوشیار ی های همه جانبه و در همه سطوح مضاعف گردد.

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد :برای مقابله با داعش و تفکر آن ،راهکارها و دستورات لازم در پاسخ نامه رهبری معظم انقلاب به نامه سرلشکر سلیمانی بیان شده است و بخش مهمی از این راهکار بر عهده پرچمداران بصیرت است که باید با بصیرت افزایی راه نفوذ این تفکر برای همیشه بسته شود .

ارسال نظرات