خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۵۵۸۷۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهید عبدالمحمد جوکار با حضور بسیجیان، رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا؛ فرمانده سپاه ناحیه دزفول سرهنگ محتشمی راد و آحاد مردم در شهر صفی آباد دزفول برگزارشد.

در این مراسم که به همت پایگاه بسیج شهید جوکار حوزه مقاومت ثارالله ناحیه دزفول برگزار گردید سخنران برنامه سردار پاسدار کوچک ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک سالروز امامت و ولایت امام زمان (عج) سخنانی در خصوص شهید جوکار بیان نمود.

سردار پاسدار کوچک اظهار داشت: شهید جوکار فردی دلسوز نسبت به نوجوانان بود و همیشه دوست داشت که نوجوانان مسائل دینی را فرا گیرند و جلسات قرآن خواهران و برادران را در مساجد شهر صفی آباد تشکیل می داد.

سردار پاسدار کوچک در ادامه افزود: از طرف خداوند به شهید جوکار ماموریتی داده شد و این ماموریت را به نحو احسنت انجام داد.
وی از مسئولین و نیروهای بسیجی شهر صفی‌آباد دزفول خواست تا پرچم شهید جوکار را در شهر به هرنحوی؛ نام بلوار یا نام خیابانی به نام این شهید و شهیدان دیگر شهر نامگذاری کنند.

سردار پاسدار کوچک در خصوص بسیج نیز اذعان داشت: فرهنگ بسیجی باعث پیروزی در جبهه ها شد. دلیل پیروزی ما در عرصه های مختلف این است که با ایمان محکم کار را برای خدا انجام می دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی و پاسداری از دین باید حفظ شود و عزت و سربلندی برای ملتی است که خداوند با آنهاست.

در پایان مراسم مداح اهل بیت علی دامچین به مدیحه سرایی پرداخت و از جانب حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول از خانواده معظم شهید جوکار تجلیل بعمل آمد.

ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت:
در راستای الگوبرداری از شهدای صفی‌آباد برگزاری ماهانه‌ی یادواره تک تک شهدای والامقام را در دستور کار قرار داده‌ایم تا ان‌شاالله بتوانیم ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری شهداء را به نسل جوان معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها