خبرهای داغ:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

جنگ بزرگ شادی در نهاوند برگزار می‌شود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جنگ بزرگ شادی به مناسبت برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

جنگ بزرگ شادی در نهاوند برگزار می‌شودمحمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از برگزاری جنگ بزرگ شادی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با همکاری گروه هنری میعادگاه هنر اقدام به برگزاری جنگ بزرگ شادی در این شهرستان کرده است.

وی افزود: این جنگ شامل برنامه‌های شاد و مفرح در دو نوبت صبح  ویژه مدارس و در دو سانس ساعت‌ 9:30 و 11  و عصرها  ویژه عموم از ساعت 15 در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) به اجرا در خواهد آمد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: این جنگ شامل اجرای نمایش شاد و موزیکال «عروسی چوپان دروغگو و دزدان صورتی» با بازی هنرمندان برجسته شهرستان و اجرای موسیقی سنتی و شعبده بازی است که از 11 آذر ماه همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند به مدت 6 روز به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش نهاوند بلیط‌های این جنگ به صورت نیم بها در اختیار مدارس قرار گرفته و در 6 روز اجرای این جنگ بیش از 15 مدرسه سطح شهرستان برای دیدن این جنگ به محل برگزاری مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار