معاون اجرایی سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام ؛

رسانه‌ها نقش موثری در رساندن پیام اقتدار ایران اسلامی به جهانیان دارند

معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز رسانه‌ها نقش پیام‌رسان که نقشی زینب‌گونه بود را بسیار زیبا ادا کرده‌اند و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بزرگی برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۰۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی معاون اجرایی سپاه، سرهنگ حمیدرضا توسلی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام  و سرهنگ عیسی حیدری مسئول بسیج رسانه استان از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان بازدید کردند.

مشروح گفت‌وگوی مسئولان سپاه استان با خبرنگار تسنیم در زیر آورده شده است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، معاون اجرایی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری در این بازدید ضمن تبریک هفته بسیج و ماه ربیع‌الاول و پیروزی‌ بچه‌های مقاومت و سردار سلیمانی در نبرد با داعش اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم وعده‌ای که در خصوص صبر مسلمانان و تلاش آنها و پیروزی آنها بود محقق شد.

وی افزود: همچنان که همیشه گفتیم نصر من الله و فتح غریب، یاری کنید خدا را تا خدا شما را یاری کند.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با همت و یاری مدافعان حرم از دین خدا و حرم اهل بیت دفاع شد.در طول این مدت جمعی به عنوان مدافع حرم از حریم اهل بیت دفاع کردند و یک جمعی نیز ماندند و از پیام اهل بیت دفاع کردند.

مولوی با بیان اینکه رسانه‌ها در سالم‌سازی فرهنگ اسلامی جامعه و همچنین انتقال این فرهنگ دارای نقش زیبنده‌ای هستند،خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن پیام عاشورا 2 کار لازم بود یکی خونی باید داده می‌شد که امام حسین(علیه السلام) و یارانش این خون را دادند و پیام این واقعه بود که بسیار زیبا توسط حضرت زینب(سلام الله علیها) و دعاهای امام سجاد(علیه السلام) انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: امروز هم دقیقاً همان نقش است، امروز نیز جنگ همان جنگ، فرهنگ همان فرهنگ، عرصه همان عرصه است یک جمعی به عنوان مدافع حرم شهید راه دفاع از حرم شدند، یک جمعی نیز باید این فرهنگ و پیام را انتقال می‌دادند همان فرهنگ ناب عاشورایی را که آنها که رفته‌اند و کار حسینی کرده‌اند و آنها که مانده‌اند باید کار زینبی بکنند و امروز رسانه‌ها نقش پیام‌رسان که نقشی زینب‌گونه بود را بسیار زیبا ادا کرده‌اند و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بزرگی برداشته‌اند.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: و خدا را شاکر هستیم که امروز در جمع رسانه‌های ما افرادی قرار گرفته‌اند که هم به واسطه تخصص افراد متخصصی هستند و هم به واسطه اعتقاد به این فرهنگ عاشورایی افراد بسیار معتقدی هستند و بسیجیان پیشرو در جنگ نرم که امروز اگر اهمیتش بیشتر از جنگ سخت نباشد قطعاً کمتر هم نخواهد بود.

مولوی ادامه داد: انتظاری که امروز از رسانه‌ها است همین انتقال و تبیین این فرهنگ است، کمک به سالم‌سازی فرهنگ جامعه و همچنین حس مطالبه‌گری که به نظر من امروز یکی از نقش‌های بسیار اساسی است که ما می‌توانیم ایفا کنیم.

وی افزود: بالاخره مشکلات، نواقص و کمبودهایی است. شما بهترین کانال و رابط بین مسئولان هستید و صادق بودن شما در بیان اخبار و اطلاعات بیشترین تأثیر را در افزایش مخاطب شما خواهد داشت.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتمادسازی بین جامعه هدف و اینکه بتوانید این پیام را با نهایت صداقت و در کمترین زمان سرعت انتقال اخبار بسیار مهم است.

مولوی خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی هیچ کس نمی‌تواند کار پنهانی داشته باشد همین رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در سرعت انتقال اخباری دارند.

وی با بیان اینکه رسانه تسنیم در افزایش سواد رسانه جامعه نیز موفق بوده‌ است، گفت: ما حامل پیام فرمانده سپاه استان برای شما هستیم و هم تشکر بابت همراهی شما و تبریک این ایام ان‌شاالله که خداوند به همه ما و شما توفیق بدهد که بتوانیم در این عرصه که بسیار خطیر است قدم برداریم و بتوانیم مثمر ثمر باشیم.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان ادامه داد:  ان‌شاالله بتوانیم با کمک یکدیگر جنبه خدمت‌رسانی نظام را که واقعاً یکی از نقاط استراتژیک نظام است را به خوبی انتقال دهیم که امروز خدمت‌رسانی یکی از زیباترین کارهایی است که در حق مردم شایسه انجام می‌شود. وقتی که بحث وحدت است بحث محبت، ابراز همدردی دیگر به هیچ چیز به جز انجام وظیفه فکر نمی‌شود.

مولوی بیان کرد:  خدا به شما توفیق بدهد تا بتوانید این نقش را که نقش انتقال  فرهنگ معنوی کمک رسانی به زلزله زدگان است را به خوبی انجام دهید ما نیز برای شما آرزوی توفیق و سربلندی داریم ان‌شاالله عاقبت به خیر باشید.

ارسال نظرات