مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی که در بسیج نهفته است، توان مقابله با هر نیروی متخاصم را دارد.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۹۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان مهمترین مأموریت بسیج را مقابله با هجمه فرهنگی و اقتصادی استکبار دانست و گفت: بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.

وی با اشاره به تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی از تشکیل بسیج  ایجاد یک نیروی بازدارنده است که می‌تواند متضمن دفاع در برابر انواع تهدیدات احتمالی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: توانمندی‌های بسیج محدود به زمان یا مقطع خاصی از انقلاب نبوده و نیست، بلکه بسیج توانست متناسب با نیاز کشور، با حفظ کامل آمادگی دفاعی، به راحتی خود را با شرایط جدید پیش روی خود آماده کند و وجود همین ویژگی است که سبب شده تا بسیج  از ماهیت صرفاً نظامی خارج و به عنوان یک سازمان چند منظوره، در برابر انواع تهدیدات و نیرویی مصمم در سازندگی و توسعه کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عظمتی خاطرنشان کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی که در بسیج نهفته است، توان مقابله با هر نیروی متخاصم را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات