رییس شورای شهر اسدآباد گفت: بر اساس نظر اکثریت اعضای شورا کاظم سعیدی تنها گزینه ی ما برای احراز این پست است.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

سعیدی تنها گزینه ما برای احراز پست شهرداریحسین رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تشریح آخرین فعالیت‌های شورای شهر برای انتخاب شهردار اسدآباد بیان داشت: بر اساس نظر اکثریت اعضای شورا کاظم سعیدی تنها گزینه ی ما برای احراز این پست است.

وی تصریح کرد: دفتر امور شهری استانداری تاکنون با انتخاب کاظم سعیدی به عنوان شهردار شهرستان موافقت نکرده است.

رییس شورای شهر اسدآباد با اشاره به اینکه ایراد وارد شده به انتخاب سعیدی، مدرک تحصیلی وی است، افزود: بر اساس قانون، بند ایثارگری می‌تواند یک پایه تحصیلی به میزان تحصیلات بیفزاید که وی از این امتیاز برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره و بیان کرد: سعیدی در دوره پاسداری بعد از 25 سال بازنشسته شده و 5 سال باقی مانده خدمت و بند ایثارگری، دو دلیل ما برای غیرقابل قبول بودن این قانون درباره وی است.

رستمی گفت: سعیدی سابقه خوبی در مدیریت غارعلیصدر و گنجنامه دارد و کارنامه وی نشان می‌دهد تحولات مدیریتی در این دو مکان در زمان حضور وی از شروط تاثیرگذاری بوده است که اعضای شورای شهر را به انتخاب این گزینه مجاب کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل مصوبه اصراری را به دفترامور شهری استانداری ارسال و موضوع را در هیئت حل اختلاف شوراهای استان مطرح کرده ایم تا شاهد رفع این مورد باشیم.

این مقام مسئول درباره وضعیت فعلی شهرداری اسدآباد نیز گفت: در سالیان قبل شاهد سرخوردگی افراد متخصص، کاهش اعتماد عمومی، مخفی بودن فعالیت‌های عمومی شهرداری، بدهی‌های تسویه نشده و عملی نشدن مطالبات وعده داده شده بوده‌ایم که قصد داریم در مدیریت جدید شهرداری این معضلات را رفع کنیم.

وی ابراز داشت: از عملکرد سرپرست فعلی شهرداری راضی هستیم و معتقدیم اقدامات رضایی بیش از انتظارات ما بوده است و در دوره جدید شهرداری نیز قطعا از تجربیات وی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات