مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان:

در دوران غیبت صغری مردم توسط نواب خاص با امام زمان (عج) در ارتباط بودند/ مساله امامت در اسلام بر اساس شایستگی افراد بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: در دوران غیبت صغری مردم توسط نواب خاص با امام زمان (عج) در ارتباط بوده اند
کد خبر: ۸۹۵۵۷۷۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در مراسم آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، گفت: این حادثه در شرایطی رخ داد که امام یازدهم افزون بر اینکه مانند پدران خود زمینه را برای غیبت حضرت مهدی (عج) فراهم کرده بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادت خود نامه‌های بسیار زیادی به مناطق شیعه نشین به دور از چشمان ماموران حکومت عباسی ارسال کردند، تصریح کرد: امام زمان (عج) در پنج سالگی به امامت رسیدند.

این مسئول اضافه کرد: مساله خلافت و امامت در اسلام تنها بر اساس لیاقت و شایستگی افراد بوده و سن و سال هیچ تاثیری در این امر مهم ندارد.

وی با بیان اینکه با آغاز دوره غیبت صغری مردم و شیعیان توسط نواب خاص با امام زمان (عج) در ارتباط بودند، ادامه داد: نواب خاص همه دارای عقل، امانت، درایت، فهم، علم، عظمت و همچنین معروف و سرشناس بودند.

حجت الاسلام شیبک خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی حاکمیت صالحان و تشکیل دولت اهل بیت (ص) رسول گرامی اسلام از وعده‌های الهی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار