خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به صورت منسجم، اجرای این گونه برنامه‌ها را در ارتقای ابعاد رفتاری و تربيتی مددجويان بسیار مهم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

لزوم اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی و تربیتی برای مددجويانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چهارمین جلسه فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌های استان همدان به منظور بررسی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی زندان‌های تابعه استان و تحلیل جداول عملکرد فرهنگی، هنری و آموزشی زندان‌ها با حضور حسنمحمد یاری مدیرکل زندان‌های همدان، روسای زندان‌ها و مسئولان فرهنگی اداره کل و زندان‌های تابعه در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در این مراسم از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کارگاه آشنایی عملی با مراکز تأمینی و تربیتی ویژه روسای ادارات فرهنگی و تربیتی زندان‌های سراسر کشور تقدیر و عنوان کرد: جایگاه فرهنگی استان هرچند در بسیاری از موارد جوابگوی مطالبات سازمان است اما با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان انتظار می رود فعالیت‌ها شتاب بیشتری داشته باشد.

حسن محمدیاری اظهار کرد: در مسائل قرآنی، احکام، مهارت‌های اساسی زندگی، آموزش و پرورش و آموزش عالی ضعف هایی وجود دارد که لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف  کردن  آن اقدام شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی به صورت منسجم، اجرای این گونه برنامه‌ها را در ارتقای ابعاد رفتاری و تربيتی مددجويان  بسیار مهم  عنوان  کرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با اشاره به نشست‌های مشترک با مسئولان آموزش و پرورش استان، دانشگاه پیام نور و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ابراز امیدواری کرد: به زودی مجوز مرکز یادگیری محلی داده شود و بخش قابل توجهی از مشکلات آموزشی زندان‌ها رفع شده  و کلاس های آموزش قرآن کریم  به ویژه حفظ رونق بیشتری به خود بگیرد.

وی تکمیل صحیح و دقیق جداول عملکرد را خواستار شد و دقت در تکمیل جداول را نشانگر عملکرد صحیح زندان ها و احصاء آمار واقعی دانست و افزود: آمار صحیح در تصمیم‌گیری‌های آتی سازمانی نقش موثر و حائز اهمیتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات