مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در نشست روشنگری پایگاه وحدت پیغام گفت: وقتی دشمن از راه جنگ سخت نتوانست با ایران وارد جنگ شود، با تغییر استراتژی خود، خط مقاومت را به داخل خانه هایمان کشید.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعدیار عبدی افزود: دشمن در این  جنگ بسیار سخت تلاش دارد حجاب را از سر بانوان ایرانی بر دارد و نام مقدس مادر را میان مردم ایران کم رنگ کرده و کشورمان را به فساد بکشاند تا از این طرق ضربه خود را وارد پیکر اسلام عزیزمان کند..

وی یادآور شد: اگر در این برهه از زمان درمقابل تهدید های روانی و فرهنگی دشمن نایستیم و سنگرهای مقاومت را  خالی بگذاریم و تسلیم آن ها شویم نتیجه ای که در دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم به راحتی از دست خواهیم داد.

عبدی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در عرصه جنگ سخت برای از پا انداختن نظام افزود: اگر تاریخ را ورق بزنیم شاهد استعمار بی حد امریکا و کشورهای هم پیمانش خواهیم بود که با استعمار کشورها به دنبال تأمین منافع خود هستند و تحمیل جنگ تحمیلی به ایران بیانگر آن بود چراکه از صدور انقلاب به جهان ترس داشتند و نمی خواستند منافع شان به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: دشمن در عرصه سخت از توان ضعیف نظامی ایران خبر داشت ولی از وجود نیروی بسیج ما غافل بودند که این نیروی عظیم مردمی در آن عرصه سخت وارد میدان شد و به خوبی نقش ایفا کرد.

عبدی وجود بسیج را یک نعمت بزرگ خداوندی دانست و اظهارداشت: بسیج یک نیروی مردمی مخلص با شاخصه های برجسته مانند مسئولیت پذیربودن، دغدغه در برابر مشکلات جامعه، ارتباط با خداوند و شهادت طلبی و ... می باشد و اگر کشوری دارای این نیرور مخلص باشد هیچ کشوری نمی تنواند به او کج نگاه کند.

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر اظهار داشت: بسیج علاوه بر اینکه در عرصه دفاع مقدس به خوبی عمل کرده بود، در عرصه های اقتصادی، جهادی، فرهنگی و ... هم عملکرد خود را به خوبی به نمایش گذاشته است. 

ارسال نظرات