خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان گفت: امروز برای اینکه دشمن بین بسیج و سپاه و ملت فاصله بیندازد دست به دروغ پراکنی علیه ارگان های انقلابی زده که می طلبد با هوشیاری این توطئه ها نیز خنثی گردد.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۳۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام صادقی درنشست بصیرتی در مسجد روستای اورنه از توابع بخش ضیاآباد گفت:رهبری در بیاناتشان می فرمایند که عده ای امروز در داخل کشور بلند گوی دشمن شده اند و هر چه را بر علیه ما می گویند اینها در داخل تکرار می کنند.
وی ادامه داد: لذا بسیجیان با بصیرتشان شناخته می شوند و تفکر بسیجی یعنی قله بصیرت و ایمان ، شناخت دشمن و منافقین و عملی کردن منویات رهبری از اهم برنامه های بسیج است.
صادقی تبیین کرد: پیامبر اسلام (ص) امور را به دست مردم می سپردند تا کار ها را انجام دهند، امام رهبری و راهنمایی امت را خود بر عهده می گرفتند تا به سر منزل مقصود برسند و بسیجیان، این شورآفرینان عرصه جنگ و جهاد و علم با الگو گیری از امیر المومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) برای دفاع از اسلام و انقلاب پا در رکاب تعهد و وظیفه نهاده و مقاومت نموده تا پیروز شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان خاتمه تصریح کرد: امروز برای اینکه دشمن بین بسیج و سپاه و ملت فاصله بیندازد دست به دروغ پراکنی علیه ارگان های انقلابی زده که می طلبد با هوشیاری این توطئه ها نیز خنثی گردد.
7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها