عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه تحقق رهبری الهی از دریچه ولایت فقیه است و ولایت فقیه بسترساز تحقق رهبری الهی و برگزیده خدا با مقیاس جهانی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۹۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: آغاز امامت و رهبری ولایی حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) را به رهبر عزیزمان، مراجع بزرگوار تقلید، حوزه های علمیه، روحانیون و سربازان امام زمان (عج)، امت اسلامی و منتظران آن حضصرت تبریک می گوییم.

وی افزود: از خدا مسئلت می نماییم توجهات خاصه حضرت را شامل حال ملت ایران اسلامی و جبهه مقاومت و رهبری عزیزمان گرداند و امام و شهدا را غریق رحمت خویش قرار دهد.

آیت الله کعبی بیان داشت: بحث امامت الهی به این معنا است که یک انسان کامل که از لحاظ صفات و برجستگی های انسانی کامل باشد که قرآن تعبیر خلیفه الله و امین الله و حجت الله را برای آن ذکر نموده حاکمیت توحید و عدل و تقوی  و ساخت جامعه نمونه انسانی را بر عهده بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بشریت از این منظر که مدیریت امروزش توسط رهبری الهی صورت نمی گیرد در خسران مبین است یکی از مشکلات پایه ای انسان معاصر خلا رهبری و مدیریت انسان صالح و شایسته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: روز امامت یعنی توجه به این نیاز جهانی که جهان باید به سمت رهبراانی برود که در بعد علم و تقوی و مدیریت شایسته باشند تا به سمت و سوی تحقق اهداف متعالی و شکل دهی حیات طیبه و شکوفایی مادی و معنوی و صلح و امنیت و پایان جنایت بشریت برویم.

آیت الله کعبی گفت: گمشده انسان معاصر در مقیاس جهانی خلا رهبری الهی است. زمینه تحقق رهبری الهی از دریچه ولایت فقیه است و ولایت فقیه بسترساز تحقق رهبری الهی و برگزیده خدا با مقیاس جهانی است و گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان حل مشکلات بنیادین انسان معاصر بر پایه توحید و تقوی و عدل است.

 

 

 

 

ارسال نظرات