به مناسبت 5آذر ماه ،سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل عظیم الشان همایش عظیم شکوه مقاومت در شهرستان بن برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۵۵۵۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی فرمانده ناحیه بن در  این همایش عنوان کرد : به مناسبت 5آذر و همگام با سراسر کشور همایش شکوه مقاومت بسیج شهرستان بن با حضور خیل عظیم بسیجیان ، مردم و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان بن برگزار گردید .

وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره گوش به فرمان امام خامنه ای (مد ظله )بوده و خواهد بود عنوان داشت: بسیجیان همیشه در مسیر ولایت  حرکت می‌کنند و این نشان دهنده بصیرت بالا این قشر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک به مردم محروم از وظایف بسیج است گفت: کمک به مناطق محروم و ویزیت رایگان مردم در این مناطق از جمله‌فعالیتهای مداوم این ناحیه می‎باشد که در راستای محرومیت زدایی انجام می‌پذیرد.

وی در پایان از حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس ،گردان امام حسین (علیه السلام)،گردان کوثر خواهران ،بسیج فرهنگیان ،بسیج ورزشکاران ،بسیج مهندسین کشاورزی،بسیج اصناف ،بسیج مداحان و بسیج پیشکسوتان به منظور اعلام آمادگی همه جانبه خود جهت خدمت رسانی به نیازهای انقلاب و کشور تشکر کرد.

 

ارسال نظرات