امام‌جمعه فارسان گفت: تا زمانی که بسیج و روحیه بسیجی در بین مردم هست تهدیدی متوجه انقلاب نخواهد شد و این نهاد اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۶۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان در همایش بزرگ و حماسی بسیجیان شهرستان فارسان با اشاره سالروز تشکیل و گرامیداشت این روز اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که خداوند این توفیق را به ما داد تا امروز در جمع پاک‌ترین و فداکارترین و آماده‌به‌کار ترین مردم شهرستان و جوانان بسیجی حضورداشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی گری مختص به زمان و قشر خاصی نیست بلکه بسیج در همه زمان‌ها، مکان‌ها و صحنه‌ها می‌تواند وجود داشته باشد و هر زمان که رهبری انقلاب اراده کند بسیج آماده اجرای فرمان است.

وی اظهار داشت: تا زمانی که بسیج و روحیه بسیجی در بین مردم هست تهدیدی متوجه انقلاب نخواهد شد و این نهاد اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: مرعوب غرب نشوید درست است که امروز غربی‌ها ازلحاظ علم و فناوری از ما خلی جلوتر هستند اما شما مرعوب این جلوتر بودن نشوید چرا؟ برای اینکه شما از آن‌ها بالاتر هستید. آنکه شما می‌بینید امروز فناوری پیشرفته دارد صنایع و اختراعات و مانند این‌ها دارد 200 سال است شروع کرده‌اند، شما 35 سال است که شروع کرده‌اید.

وی تصریح کرد: وقتی بصیرت باشد، انسان می‌تواند محیط پیرامون خود و محیط‌های دور و نزدیک را بشناسد بصیرت یعنی این. وقتی بصیرت نباشد، انسان مجذوب یک‌چیزی می‌شود که واقعاً جاذبه‌ای ندارد

این مقام مسئول بیان داشت: یک عده‌ای مجذوب آمریکا هستند، اما این مجذوبیت، مجذوبیت دروغین است هیچ جاذبه‌ای ندارد. حالا این‌ها را ما می‌گفتیم بعد دیدید که در این انتخابات، برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی همان کشور آمدند همان چیزهایی را که ما می‌گفتیم، بیشتر یا دو برابر و یا چند برابرش را گفتند. این رئیس‌جمهوری که در آمریکا انتخاب‌شده است، می‌گوید اگر آن پولی که در این چند سال ما آمریکایی‌ها خرج جنگ کردیم، می‌خواستیم در داخل آمریکا مصرف کنیم، دو بار می‌توانستیم آمریکا را بسازیم و این‌همه جاده‌ی خراب، این‌همه پل خراب، این‌همه سد خراب، این‌همه شهر خراب، این‌همه فقیر در آمریکا نداشتیم. آن‌کسانی که مجذوب آن نقطه‌ی خیالی هستند، این‌ها را حاضرند بفهمند؟ این خرابی‌ها در آن کشور وجود دارد و پول آن کشور صرف کارهای غیر شرافتمندانه می‌شود!

ارسال نظرات