خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در ارتقای سطح دانش قرآنی خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های بنیاد و تبلیغات اسلامی در تقویت امور قرآنی، تبلیغی و فرهنگی با حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: انجام فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فرهنگ قرآنی افزود: با ترویج این فرهنگ در بین قشرهای مختلف جامعه از جمله خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌توان توانمندی و سطح دانش قرآنی آنها را ارتقا داد.
وی با بیان اینکه در حوزه‌ی قرآن فعالیت‌های مختلفی در سطح استان قزوین انجام می‌شود، گفت: باید هماهنگی بین این فعالیت‌ها ایجاد شود تا از انجام کارهای موازی جلوگیری به عمل آید.
در ادامه نشست، نعمت‌الهی ضمن تشکر از حضور حقایق‌پور، گفت: همه ما مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و افتخار می‌کنیم که بتوانیم در ارایه‌ی خدمت قرآنی به این قشر معظم جامعه گامی برداریم.
این مسوول با بیان اینکه در ارتقای سطح دانش قرآنی خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین تلاش می‌کنیم، افزود: ما در انجام فعالیت‌های حوزه‌ی قرآنی بنیاد مشارکت می‌کنیم تا بتوانیم توانمندی قرآنی این قشر معظم جامعه را ارتقا دهیم.
در ادامه، همچنین احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اجرا و اهداف برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد را در حوزه‌ی قرآن طی سه بخش آموزشی، ترویجی و مسابقات قرآنی تشریح کرد.
در پایان این نشست، مقرر شد که کارگروه کارشناسی به منظور احصای زمینه‌های انجام فعالیت‌های قرآنی، تبلیغی، ترویجی و فرهنگی تشکیل گردد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها