سردار علی ناظری در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ضرورت توجه به سوژه های متنوع تر در حوزه ادبیات دفاع مقدس

سردار ناظری گفت: با بازنگری به ابعاد دیگر دفاع مقدس داشته باشند ما بیشتر می توانیم در حوزه فرهنگی کار کنیم و به خصوص در حوزه کتاب و ادبیا ت دفاع مقدس سوژه های متنوع تری را می توان انتخاب کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

سردار علی ناظری معاون نشر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه  نشست خبری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که چرا از ابعاد فرهنگی دفاع مقدس آنطور که باید استفاده نشده گفت: یکی از نکاتی که در مورد آن خواسته یا ناخواسته  غفلت شده این است که طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب دوران دفاع مقدس گنجی است که ما به آن بی توجهیم.

وی افزود: ما متاسفانه تمام توجهمان به دفاع مقدس از بعد نظامی آن بوده است. ما امروز یکی از قدرت های مهم در منطقه هستیم و اگر به همین شکل به دیگر ابعاد دفاع مقدس هم می پرداختیم و ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و حتی خلاقیت ها را در نظر می گرفتیم خیلی موفق تر بودیم.

سردار ناظری تصریح کرد: اگر پژوهشگران و فرماندهان و مسئولین بازنگری به ابعاد دیگر دفاع مقدس داشته باشند ما بیشتر می توانیم در حوزه فرهنگی کار کنیم و به خصوص در حوزه کتاب و ادبیا ت دفاع مقدس سوژه های متنوع تری را می توان انتخاب کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار