علیپور گفت: پیروزی جبهه مقاومت بخاطر رشادت های بسیجی وار رزمندگان اسلام بود که با ایمان و عزم راسخ جهاد را همچنان ادامه می دهند و تا نابودی کفر از پای نخواهند نشست.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علیپور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام ، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت حجه(عج) و پیروزی جبهه مقاومت گفت: نباید لحظه ای از کید دشمن غافل شویم چرا که استکبار جهانی برای انقلاب اسلامی ما فتنه ها و نقشه ها دارد ما نیز باید تا ظهور حضرت حجه(عج) به مقاومت و مبارزه را ادامه دهیم.

علیپور گفت: پیروزی جبهه مقاومت بخاطر رشادت های بسیجی وار رزمندگان اسلام بود که با ایمان و عزم راسخ جهاد را همچنان ادامه می دهند و تا نابودی کفر از پای نخواهند نشست.

وی افزود: نیروهای انقلابی در همه عرصه ها چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم و رسانه در خط مقدم مبارزه هستند چرا که تا زمانی که دشمن به دشمنی خود ادامه می دهد محکم ایستاده اند تا هرچه زودتر آرمان اصیل انقلاب با تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان محقق شود.

ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت:مامعتقدیم انقلاب به پایان نرسیده و هنوز ادامه دارد و تا رهایی جهان از ظلم و جور جهان‌خواران و نابودی استکبار لحظه‌ای از پای نخواهد نشست.

وی در ادامه بیان کرد: امام خمینی(ره) وظیفه دانشجویان بسیجی را مبارزه با قدرت‌های شرق و غرب می‌دانستند و دانشجویان انقلابی نیز از بدو انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی و امروز که داعش تحت حمایت استکبار جهانی نابود شده است، همواره سعی در نقش‌آفرینی در همه عرصه‌ها داشته‌اند.

علیپور در پایان گفت: آنچه داعش این دست پرونده اعراب متهجر و استکبار اسرائیلی امریکایی را به ورطه نابودی کشاند حضور انقلابی جوانان دنیای اسلام در جبهه مقاومت بود که در کشورهای لبنان، عراق و سوریه شکل گرفته و این لکه سیاه را از چهره اسلام زدود.
 
هرچند سیطره خبیثه داعش به پایان رسیده است اما مبارزه هنوز ادامه دارد و رسالت دانشجوی انقلابی این است که در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور یابد و با تمام قدرت جامعه را به آرمان‌های اسلام ناب و انقلاب نزدیک کند.

ارسال نظرات