خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: متاسفانه عمده مشکلات ما به دلیل وجود برخی افراد است که بر سرسفره ولایت نشسته اما به دنبال فتنه انگیزی در داخل کشور هستند لذا باید هوشیارانه مقابل آنها ایستاد.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۸۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

 

برزگر پیشکسوت بسیجی و سخنران گردهمایی فرماندهان بسیج شهرستان بشرویه در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج لشکر مخلص خدا است.

وی با قدردانی از نیروهای مخلص بسیجی بیان کرد: بسیجیان اخلاص خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساندند.

برزگر گفت: در تاریخ جنگ هشت ساله انقلاب اسلامی شهیدانی داریم که تنها برای جلب رضای پروردگار متعال و نیز پاسداری از انقلاب و میهن خود جانشان را فدا کردند.

سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت حسینی بود لذا برای ادامه راه نیازمند صبری همچون حضرت زینب(س) هستیم.

وی افزود: امروز شجره طیبه بسیج با رهبری ولایت فقیه در امتداد مکتب حسینی، برای حفظ نظام و انقلاب همچنان خالصانه تلاش میکند.

برزگر اظهار داشت: بسیجیان در حادثه اخیر و زلزله کرمانشاه بار دیگر خلوص خود را نشان داده و به خدمت آسیب دیدگان در منطقه غرب کشور شتافتند.

سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بیان کرد: متاسفانه عده ای سودجو در تلاش هستند تا نام و اقدامات بسیج را خدشه دار کنند اما غافل از اینکه بسیجیان هوشیارتر از همگان هستند و اجازه هیچگونه توطئه ای را به دشمن نمی دهند.

وی گفت: بسیج و بسیجیان تاکنون با دست خالی به همه موفقیت ها رسیده اند چرا که رهبری و مدیریت علوی داشته اند و همچنان راه خود را ادامه داده و گوش بفرمان رهبری هستند.

برزگر اظهار داشت: متاسفانه عمده مشکلات ما به دلیل وجود برخی افراد است که بر سرسفره ولایت نشسته اما به دنبال فتنه انگیزی در داخل کشور هستند لذا باید هوشیارانه مقابل آنها ایستاد.

سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بیان کرد: برگزاری یادواره های شهدا و مراسمات بسیجی موجب افزایش وحدت مردم و بسیج گشته و راهی مناسب برای مقابله با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ست.

در پایان این مراسم از تمامی فرماندهان اسبق و نیز فرماندهان کنونی پایگاه های بسیج شهرستان بشرویه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها