میلادی در بخشی از یادداشت خود نوشته است: محبوبیت روزافزون سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در میان مردم ایران و مستضعفان دنیا باعث عصبانیت و خشم دشمنان شده و آنان را به استیصال کشانده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۰۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد میلادی کارشناس مسائل سیاسیدر یادداشتی با عنوان "سپاه محبوب امت مغضوب ضد انقلاب" نوشته است:‌

از آغازین روزهای شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون این نهاد انقلابی بدلیل ساختار مردمی، حمایت از مستضعفان ، مقابله جدی با نقشه های قدرتهای استکباری و نقش آفرینی غیر قابل انکار آن در تحولات منطقه ی و جهان باعث شده آماج حملات رسانه های ضد انقلاب و معاند قرار گیرد.

از آخرین تحرکات و اقدامات رسانه های ضدانقلابی در راستای سیاه نمایی و پروژه سپاه هراسی می توان به طرح‌و‌برنامه‌ی رسانه‌ای آنان در بعد داخلی به زلزله کرمانشاه و در بعد خارجی به توان موشکی ایران اشاره کرد.

بعد از زلزله‌ی شدید در استان کرمانشاه و در پی درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان که باعث اندوه و حزون گردید و بدنبال حضور نیروهای امدادی و حضور به موقع ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کانال آمد‌نیوز طرف قرارداد سرویس های جاسوسی کوشیده با شبه‌افکنی و القاء تفرقه مابین ارتش و سپاه ازسوی و قرار دادن مرموزانه مردم مناطق زلزله زده مقابل سپاه از سوی دیگر به خوش‌خدمتی و ماموریتش کثیفش برای سرویس های جاسوسی به نشر اخبار خلاف واقع بپردازد.

این در حالیست که به جرات می‌توان گفت وحدت و همدلی مثال‌زدنی فرماندهان و رده های مختلف ارتش و سپاه در حاضر حاضر در بالاترین سطح ارتباطی و سازمانی قرار داشته و مفهوم ید‌ واحده را به معنای کلمه به منصه‌ی ظهور گذاشته اند.

بر خلاف اخبار جهت دار کانال آمدنیوز پیمانکار سرویس های جاسوسی به شهادت مردم مناطق زلزله‌زده سپاه از ساعات اولیه به همراه ارتش با تمام توان اعم از نیروی انسانی مجرب و امکانات لجستیکی در منطقه حاضر و کمک‌حال و امداد‌رسان مردم آسیب دیده بوده است.

همزمان با خط خبری مسموم و مشمئزکننده‌ی کانال آمدنیوز رسانه های دیگری همچون رادیو فردا،بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا کوشیدند با تیتر اول سازی اظهارات خام مکرون رئیس جمهور جوان فرانسه در خصوص توان موشکی ایران و همچنین حواشی و مواضع دیکته شده‌ی سعد حریری نخست وزیر لبنان اینگونه به پیروزهای محور مقاومت و نابودی داعش واکنش نشان داده و عقده‌گشائی کنند.

با فرا رسیدن روزهای سرد و فروکش کردن تاب و تب برخی افراد حقوقی و حقیقی سلفی بگیر با مردم زلزله زده اکنون می توان دید که چه کسانی به بدنبال بهره برداری سیاسی از این حادثه‌ی تلخ بوده و چه نهادی بجز سپاه تا ساخت و تحویل آخرین واحد مسکونی در مناطق زلزله زده و کنار مردم حضور خواهد داشت؟

تشکیل و تحکیم بنیادین ساختارهای اجتماعی و تشکیلاتی محور مقاومت از دیگر دستاوردهای اخیر جهان اسلام بوده و در مقابل با چیره شدن بساط داعش ضمن حفظ آمادگی باید منتظر فتنه افروزی های جدیدی به طراحی لابی عبری‌عربی باشیم.

پیشروی نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه از جنس کلاسیک و پشتیبانی جنگ‌افزارهای سنگین بلکه بواسطه فتح قلوب مسلمین و مردم ستم دیده می باشد، با این شیوه هست که مرزهای جغرافیای مفهوم خود را در تقابل جبهه‌‌ی حزب الله و استکبار از دست داده است.

محبوبیت روزافزون سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در میان مردم ایران و مستضعفان دنیا باعث عصبانیت و خشم دشمنان شده و آنان را به استیصال کشانده تا با سخیف‌ترین اقدامات سپاه را مورد غصب خود قرار دهند.

ارسال نظرات