بسیج همان شجره طیبه‌ای است که مؤسس و بنیانگذار کبیرش امام راحل فرمودند شما یا پیروز شوید یا شهید در هر دو جهت پیروزی با شماست، که این فرمایش گهربار امام را بسیج در هشت سال دفاع مقدس و فتنه سال ۸۸ و همچنین در جبهه مقاومت اسلامی به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۶۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی در گفت‌وگویی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه پیروزی اسلام بر جبهه شیطانی آمریکا و صهیونیسم، اظهار کرد: پیروزی بر داعش براساس تفکر عاشورایی، انقلابی عمل کردن، ثبات در قدم، ثبات در قدم، استقامت و بابصیرت به دست آمد.

وی بیان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری عاشورا به ما می‌آموزد جبهه دشمن با تمام توانایی‌های ظاهری‌اش بسیار آسیب‌پذیر است، این پیروزی، پیروزی اسلام ناب بر اسلام آمریکایی، وعده صادق الهی و ما می‌توانیم بود که این پیروزی یعنی از عده و عده دشمن هراسی نداشته باشد و درس مقاومت و بصیرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نوشهر ادامه داد: این پیروزی با مجاهدت فرزندان بسیجی ، عاشورایی و انقلابی مقام معظم رهبری و با همت و تلاش پاسداران سردار همدانی، سردار سلیمانی، حشدالشعبی، تیپ فاطمیون، زینبیون دفاع و سایر محقق شد.

این مسؤول به مهم‌ترین فعالیت‌های سپاه و بسیج نوشهر اشاره کرد و گفت: ساخت ۲۲ واحد مسکونی محرومان با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن و خیران، آموزش بیش از ۵۰۰ نفر در زمینه اقتصاد مقاومتی ازجمله پرورش قارچ، زنبور عسل و امداد و نجات، اعزام ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان پول و کجور، جذب یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار در دو سال ۹۵ و ۹۶ برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد ۳۷۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم، تشکیل مجمع خیران بسیج سازندگی در شهرستان نوشهر به‌منظور محرومیت‌زدایی و ساخت خانه محرومان و جمع‌‌آوری بیش از ۵۰۰ میلیون کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه از جمله این فعالیت بوده است.

جناسمی ادامه داد: اجرای بیش از ۲۹۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، فعال کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اجرای ویزیت رایگان طی چندین نوبت در حاشیه شهر و مناطق محروم برای خدمات‌دهی در قالب وام قرض‌الحسنه، حفاظت از صندوق‌های اخذ رای توسط سپاه و بسیجیان، کمک به جبهه مقاومت اسلامی ازطریق تشکیل ستاد جبهه مقاومت اسلامی طی چندین مرحله در شهرستان، تهیه جهیزیه و سبد غذایی برای مددجویان، ارائه مشاوره شغلی، تحصیلی و حقوقی به بسیجیان، تداوم رزم و برگزاری رزمایش‌های امنیتی، دفاعی و آمادگی‌های رزمی، اعزام چندین اتوبوس برای محرومان و مستضعفان به مشهد مقدس، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، فعالیت بسیج اقشاری بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، اداری، مهندسان، جامعه پزشکی، اصناف، ورزشکاران برای اعتلای انقلاب اسلامی و اعزام بیش از ۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور محلات و دانش‌آموزی از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر تصریح کرد: بسیج همان شجره طیبه‌ای است که مؤسس و بنیانگذار کبیرش امام راحل فرمودند شما یا پیروز شوید یا شهید در هر دو جهت پیروزی با شماست، که این فرمایش گهربار امام را بسیج در هشت سال دفاع مقدس و فتنه سال ۸۸ و همچنین در جبهه مقاومت اسلامی به نمایش گذاشت.

این مسؤول با بیان اینکه بسیج با هدف دفاع همه‌جانبه و یک قدرت کاملا بازدارنده برای حفظ اسلام و دفاع از ملت ایران به وجود آمده است، یادآور شد: اگر بسیج مردمی با عنوان حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، دفاع وطنی سوریه و حزب‌الله عراق قلب‌شان و رهبری‌های پیامبرگونه دیده‌بان همیشه بیدار امام خامنه‌ای نبود امروز ما در داخل کشور با عناصر تکفیری و جبهه شیطانی آمریکایی و صهیونیستی در حال جنگ بودیم.

جناسمی با اشاره به اینکه اشتباه می‌کردند آنهایی که می‌گفتند با داعش هم می‌شود مذاکره کرد، افزود: آنهایی که می‌گفتند نباید در سوریه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کردیم اشتباه کرده‌اند در این شرایط یاران عاشورایی امام حسین بر گرد امام راحل و مقام معظم رهبری چرخیدند.

وی با درود بر بسیجیان که ثابت کردند مبدا ما عاشورا بوده و مقصد نهایی ما زمینه‌سازی برای ظهور بقیه‌الله است، خاطرنشان کرد: درود بر بسیجیان که ثابت کردید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و براساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا « اگر غلطی از آمریکا و اسرائیل سر بزند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد» و همچنین درود بر دستان بسته شهدای بسیج که به آموختند با دستان بسته شهدای بسیج که به ما آموختند با دستان بسته هم می‌شود در برابر شیطان بزرگ آمریکا مقاومت و ایستادگی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اعلام اینکه بسیج کسی است که سینه‌اش را سپر می‌کند و با هر وسیله‌ای که در اختیارش باشد از انقلاب دفاع می‌کند چون درحقیقت از اسلام و قرآن دفاع کرده است، افزود: بسیج به‌معنای نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها نام بسیج نام مقدسی است.

این مسؤول تصریح کرد: اشتباه می‌کردند آنهایی که جنگ عراق و سوریه را جنگ دو گروه و دو جریان سیاسی قلمداد می‌کردند و می‌گفتند این پاسداران و بسیجیان برای پول در سوریه می‌جنگند آنها معنی بسیج را نفهمیده‌اند درک نکرده‌اند چرا که مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی، عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.

جناسمی با تأکید بر اینکه آمادگی، پا در رکاب بودن و بابصیرت بودن جز ویژگی‌های بسیج است، یادآور شد: سرداران، فرماندهان، رزمندگان و شهدایی چون کجوری‌ها، شهید خیریان‌ها، متاجی‌ها، شهید کریمی، معقولی‌ها، زال پولی‌ها و تهران مقدم‌ها، قاسم سلیمانی این مالک علی زمان که ناملایمات و طعنه‌ها را به دل و جان خرید و پیروز شد.

وی به صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اینک ماییم و راه امام و شهدا را باید ادامه دهیم و مبادا در جنگ نرم فرهنگی زخمی شویم و وصایای امام و شهدا، محرومان و مستضعفان، منافقان و جنایاتش فراموش شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با بیان اینکه نباید فرهنگ ابتذال، برهنگی و بدحجابی گسترش یابد، اضافه کرد: مبادا امر به معروف و نهی از منکر، رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش، فراموش شود و نماز جمعه، جماعت و روحانیت تنها شود.

جناسمی در پایان با اشاره به اینکه امروز حفظ اسلام در راس تمام واجبات است، گفت: بسیجیان، رزمندگان، پیشکسوتان و روحانیت جنگ تمام نشده بلکه شکل جنگ تغییر یافته و دفاع همچنان باقی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها