نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مذهب اسلام دارد و ارزش های انقلاب اسلامی ارزش‌هایی است که پیامبر عظیم الشان منادی آن ارزش‌ها بود.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۰۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل و جمعی از بسیجیان با خانواده های محترم شهدا دیدار کردند.

حجت الاسلام رضایی در جمع خانواده  شهدا عنوان کرد: که راه و رسم شهدا از بین رفتنی نیست و انقلاب اسلامی ایران سراسر مبارزه و ایثار است و این انقلاب با مجاهدت و ایثار ، فداکاری و جانبازی ، پاکبازی و از خود گذشتن شهدا و خانواده های شهدا با هدف حفظ اسلام و تقبر به خدا است .

وی در ادامه بیان داشت:  ما آگاهانه راه شهدا را انتخاب کردیم پس باید با تمام وجود از امانت شهدا که انقلاب اسلامی و ولایت است  پاسداری کنیم.

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی  ریشه در مذهب اسلام دارد و ارزش های انقلاب اسلامی ارزش‌هایی است که پیامبر عظیم الشان منادی آن ارزش‌ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردل افزود: علت ماندگاری شهدا ولایت مداری و انجام واجبات، قرائت تدبر و عمل به قرآن، نماز شب و الگو گیری از ائمه اطهار سلام الله علیها بود و راز همدلی رزمندگان ما در دفاع مقدس تعبد و ایمان بود و به خاطر این است که بعضی از شهدا می خواستند مثل مادرشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گمنام باشند .

در پایان رضایی اظهار داشت: همه ما باید با الگو گیری از ائمه اطهار و شهدای راه اسلام در برابر خداوند متعال زاهد و متواضع و خاشع باشیم و در برابر دشمنان استقامت بکنیم .

ارسال نظرات