به مناسبت گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج ده ها میلیونی گردهمایی 300 نفر از بسیجیان شهرستان اردل در جوار بارگاه امامزاده عزیز برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۵۵۲۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار جمشیدی در جمع بسیجیان بیان داشت: فلسفه  وجودی بسیج در ذات انقلاب اسلامی نهفه است چرا که استکبار ستیزی استضعاف زدایی عدالت گستری و مبارزه با ظلم جزء لاینفک ماهیت بسیج است.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران ذاتا در تقابل و تعارض مستقیم با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار که قلدوری چپاول جنایت و منفعت طلبی محض صفات ذاتی آن را تشکیل می دهد ،قرار دارد و این وظیفه بسیج است که در تمام عرصه ها با اطاعت همه جانبه از فرامین مقام معظم رهبری در مقابل استکبار بایستد .

این مقام مسئول  در ادامه تلاش خود جوش بر اساس انگیزه ی الهی ، اخلاص و صفای باطنی، ولایت پذیری ، روحیه ی انقلابی ، ایثار و فداکاری ، پیشگامی در میدان های خطر ، شهادت طلبی ، احساس مسئولیت و تکلیف مداری ، بینش و بصیرت ، صبر و پایداری و الگو گیری از امیر المومنین علی (علیه السلام) و پیروی از مقام عظمای ولایت را از ویژگی های بسیج دانست .

ارسال نظرات