اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (عج) سه شنبه ۷ آذر ۹۶ مصادف با ۹ ربیع الاول در حرم مطهر امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۰۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد محمودی، گفت: عشق به ائمه اطهار(علیه السلام) و حفظ اسلام و آزادی خواهی مسلمانان در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و مااکنون شاهد بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا هستیم که این ها همه نشات کرفته از نهضت مهدویت است.

رئیس مرکز راهبردی جنگ نرمِ مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور با بیان اینکه نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید، ادامه داد: برای ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به‌عنوان خاتم الاوصیا و منجی بشریت و تحقق یک انقلاب همه جانبه در سطح جهان، علاوه بر وجود رهبری شایسته، قطعاً زمینه و آمادگی جهانی نیز لازم است، بنابراین می توان فقدان آمادگی جهان را یکی از فلسفه ها و حکمت های غیبت امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برشمرد.

وی با اشاره به اینکه همه در برگزاری جشن بزرگ عید بیعت سهیم هستند، گفت: پیرو نشستی که ۲۹ آبان ۹۶ در تالار جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، به منظور برگزاری جشن بزرگ عید بیعت در شهر کرد برنامه ریزی شد.

محمودی افزود: در این نشست شرح وظایف و اقدامات عملیاتی دستگاه های اجرایی برای برگزاری این اجتماع بزرگ مردمیِ بیعت با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشخص و به آنان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و دعوت از هیئت امنا، مسئولین و اعضای هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغین، روحانیون، کارکنان، اطلاع‌رسانی و دعوت از ائمه جماعات مساجد، نصب بنر اطلاع‌رسانی با مضمون تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در محل ادارات و نهادهای زیرمجموعه ی اداره کل تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت های این اداره کل به منظور برپایی این مراسم معنوی است.

رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان و و مدیر شبکه ی بزرگ آرمان شهر مهدویِ مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور، بیان کرد: منتظران واقعی مهدی علیه السلام در طول تاریخ انتظار و هم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، نفی باطل و طلب حق، خروش، صلابت و قیام، ضد قعود و سکون، به همراه اعتقاد صحیح توحیدی، محمّدی، علوی و عمل به واجبات و ترک محرمات است.

ارسال نظرات